نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۴

حضور کوین بیکن در اولین تریلر فیلم کریسمسی نگهبانان کهکشان | اعلام تاریخ پخش

مارول استودیو اولین تریلر فیلم Guardians of the Galaxy Holiday Special را منتشر کرده است که در پایان تاریخ انتشار این فیلم کریسمسی اعلام می‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Guardians of the Galaxy Holiday Special منتشر شده است. مارول استودیو بالاخره اولین تریلر این فیلم را که برای ایام کریسمس تولید شده است، منتشر کرد که در طول تریلر شاهد تلاش مانتیس و درکس برای برگزاری جشن کریسمس و کمک به استار لرد برای فقدان گامورا است و در طول تریلر آن‌ها حتی به خانه کوین بیکن، بازیگر فیلم Mystic River می‌روند و او را می‌دزدند. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Guardians of the Galaxy Holiday Special را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در پایان تریلر مشخص شد که فیلم Guardians of the Galaxy Holiday Special در تاریخ ۲۵ نوامبر امسال (۴ آذر) از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. فیلم کریسمسی نگهبانان کهکشان درواقع پس از فیلم Werewolf by Night که برای ایام هالووین ساخته شده، دومین فیلم بخش جدید Special Presentation مارول باشد که به‌صورت اختصاصی برای دیزنی پلاس ساخته می‌شوند.همچنین در ادامه می‌توانید اولین پوستر فیلم Guardians of the Galaxy Holiday Special را مشاهده کنید:

اولین پوستر فیلم Guardians of the Galaxy Holiday Special

کریس پرت در نقش پیتر کوئیل ملقب به استار لرد، زویی سالدانا در نقش گامورا، دیوید باتیستا در نقش درکس، وین دیزل در نقش گروت، بردلی کوپر در نقش راکت راکون، کارن گیلان در نقش نبیولا و پام کلمنتیئف در نقش مانتیس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Guardians of the Galaxy Holiday Special حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین در فیلم ویژه کریسمس Guardians of the Galaxy قرار است شاهد حضور Cosmo  که یک سگ فضایی است، باشیم.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 قرار است در تاریخ ۵ می ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) اکران شود. مانند دو قسمت گذشته، جیمز گان وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Guardians of the Galaxy 3 را بر عهده دارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده