// سه شنبه, ۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۸

رئیس جدید فیلم های دی سی انتخاب شد: جیمز گان

جیمز گان، کارگردان فیلم The Suicide Squad و فیلم‌های نگهبانان کهکشان همراه‌با پیتر سفرن به‌عنوان دو مدیرعامل و رؤسای هیئت مدیره DC Studios انتخاب شدند.

جیمز گان، کارگردان سری فیلم Guardians of the Galaxy و فیلم جوخه انتحار سال ۲۰۲۱ حالا باید روی تولید انواع‌واقسام فیلم‌های دنیای سینمایی دی سی نظارت داشته باشد.

از همان زمان که برادران وارنر و دیسکاوری با پیوستن به یکدیگر شرکت Warner Bros. Discovery را به وجود آوردند، باتوجه‌به تغییر گسترده‌ی تیم مدیریت مشخص بود که آینده‌ی دی‌سی دچار تغییرات جدی خواهد شد. حالا براساس جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون می‌دانیم که از این به بعد تولید فیلم‌های سینمایی، انیمیشن‌ها و آثار تلویزیونی از روی کمیک‌های دی‌سی توسط DC Studios در شرکت برادران وارنر دیسکاوری انجام می‌شود؛ بخشی تازه که جیمز گان و پیتر سفرن به‌عنوان رؤسای هیئت مدیره و دو مدیرعامل آن معرفی شدند.

سفرن و گان به‌صورت مستقیم به دیوید زسلاو، مدیرعامل و رئیس شرکت Warner Bros. Discovery گزارش خواهند داد. DC Studios در حقیقت به‌عنوان جایگزین DC Films شکل می‌گیرد.

رتکچر ۲ در فیلم The Suicide Squad جیمز گان میان دنیایی از موش ها

این تغییر بزرگ در دی سی بعد از ماه‌ها تلاش زسلاو برای پیدا کردن یک مدیر جدید برای این بخش اتفاق از راه رسید. زسلاو به‌دنبال فردی بود که برای آثار سینمایی و تلویزیونی که از روی کامیک‌های DC ساخته می‌شوند، کم‌وبیش همان کاری را انجام دهد که کوین فایگی در Marvel Studios به انجام آن برای شرکت دیزنی می‌پردازد. بااین‌حال از آن‌جایی که معمولا چنین مشاغلی به تهیه‌کنندگان و مدیران موفق هالیوودی پیشنهاد می‌شوند، کمتر کسی انتظار داشت که این مقام به یک کارگردان شناخته‌شده و محبوب برسد.

والتر هامادا که رئیس سابق DC Films به شمار می‌آید، هفته‌ی گذشته از شرکت برادران وارنر دیسکاوری جدا شد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده