نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۱

ساخت فیلم جدید جنگ ستارگان توسط سازنده سریال‌های Lost و واچمن

دیمون لیندلوف، سازنده سریال lost و سریال واچمن وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جدید جنگ ستارگان را بر عهده گرفته که این فیلم دارای یک کارگردان است.

پس از اکران فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker در سال ۲۰۱۹، مشخص نیست که فیلم بعدی دنیای جنگ ستارگان چه زمانی اکران خواهد شد و مدتی پیش فیلم Star Wars: Rogue Squadron که قرار بود در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳ (۱ آذر ۱۴۰۲) اکران شود، از جدول اکران فیلم‌های آینده دیزنی حذف شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم جدید Star Wars در دست ساخت است و نویسنده و کارگردان این پروژه مرموز مشخص شده است.

دیمون لیندلوف

ددلاین گزارش داد که دیمون لیندلوف، سازنده سریال‌هایی چون سریال Lost، سریال The Leftovers و سریال Watchmen وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جدید جنگ ستارگان را بر عهده گرفته است که شرمین عبید چنائی، کارگردان برنده ۲ جایزه جایزه اسکار بهترین مستند کوتاه برای کارگردانی مستند Saving Face و مستند A Girl in the River: The Price of Forgiveness که دو قسمت از سریال Ms. Marvel را نیز اخیرا کارگردانی کرده است، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

شرمین عبید چنائی و جایزه اسکار

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Star Wars جدید مثل تاریخ اکران یا داستان آن در دسترس نیست، اما ددلاین متوجه شده که این فیلم سرعت تولید بیشتری در مقایسه با دیگر پروژه‌های در دست ساخت از دنیای جنگ ستارگان مثل پروژه تایکا وایتیتی یا فیلم Rogue Squadron به کارگردانی پتی جنکینز که احتمال ساخت آن بسیار کاهش یافته، دارد. پیش از این شایعاتی در اوایل امسال مبنی‌بر ساخت فیلم جدید جنگ ستارگان توسط لیندلوف منتشر شده بود که حالا رنگ واقعیت به خود گرفته است و احتمال دارد به‌زودی اطلاعات بیشتری منتشر شود.

لیندلوف با اینکه بیشتر برای ساخت سریال‌های تحسین شده تلویزیونی شناخته می‌شود، اما سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم‌هایی از جمله فیلم Cowboys & Aliens، فیلم Prometheus، فیلم Star Trek Into Darkness، فیلم World War Z، فیلم Tomorrowland و فیلم The Hunt را نیز در کارنامه خود داشته است. بااین‌حال، بسیاری منتظر سریال بعدی او هستند که فعلا اطلاعات یا اخباری در این رابطه در دسترس نیست.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده