نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۹

انتشار تریلر رسمی سریال 1899، اثر جدید سازندگان Dark و نتفلیکس

نتفلیکس امروز تریلر جدید و رسمی سریال 1899، اثر جدید سازندگان سریال Dark را منتشر کرده است که دید بهتری از اتفاقات سریال را ارائه می‌کند.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از سریال 1899 منتشر شده است. پس از پخش چندین تیزر کوتاه، نتفلیکس بالاخره امروز تریلر رسمی و بلند این سریال را که سریال جدید سازندگان سریال Dark است است، منتشر کرد که در طول آن شاهد دید بهتر و کامل‌تری از اتفاقات سریال 1899 هستیم. در طول این تریلر شاهد شی و افراد مرموزی هستیم که کم کم باعث ایجاد اتفاقاتی غیر طبیعی در یک کشتی با مهاجران مختلف می‌شود و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، نتفلیکس اخیرا پوستر رسمی سریال 1899 را منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر جدید سریال 1899

سریال 1899 قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر امسال (۲۶ آبان) از نتفلیکس پخش شود. این سریال در ۸ قسمت تولید شده است و یک اثر چند زبانه خواهد بود، اما زبان انگلیسی به‌عنوان زبان اصلی سریال معرفی شده است. سریال 1899 قرار است داستان یک کشتی که وظیفه حمل مهاجران را دارد روایت کند. این کشتی حاوی مهاجرانی از کشورهای مختلفی از قاره کهن (اروپا) است و قرار است در مسیر لندن تا نیویورک مهاجران را حمل کند که طی آن اتفاقاتی برای آن‌ها رخ خواهد داد.

سریال 1899 که دارای یک داستان کاملا اورجینال است، داستان مسافرانی در این قایق را روایت می‌کند که از کشورهای مختلف اروپایی هستند و با امید و آرزوهای جدید برای زندگی بهتر در قرن جدید، کشور خود را به مقصد آمریکا ترک کرده‌اند. زمانی‌که آن‌ها یک کشتی مهاجر دیگر را در دریا کشف می‌کنند، سفر آن‌ها به سفری غیر منتظره تبدیل می‌شود. آنچه که پیش از این به آن‌ها وعده داده شده بود، به یک کابوس وحشتناک تبدیل خواهد شد.

امیلی بیچام، آندریاس پیتسچمن، آنورین برنارد، میگل برناردو، ماچی موسیاو، لوکاس لینگارد تونسن، روزالی کریگ، کلارا روزاجر، ماریا اروولتر، یان گائل، ماتیلد الیور، خوزه پیمنتائو، ایزابلا وی، گبی وانگ، جوناس بلوکت، فلین ادواردز، الکساندر ویلوم و آنتون لسر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال 1899 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. باران بو اودار و یانتیه فریز، سازندگان سریال Dark وظیفه ساخت این سریال ترسناک را بر عهده داشته‌اند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده