نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۲

تمایل جدی اسکار آیزاک به تولید فیلم Metal Gear Solid

اسکار آیزاک در گفت‌وگو با رسانه‌ی کامیک بوک به تولید اقتباس سینمایی بازی Metal Gear Solid ابراز تمایل کرد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که اسکار آیزاک به تولید فیلم Metal Gear Solid ابراز تمایل کرده است؛ اثری که از مدت‌ها پیش در دست توسعه قرار دارد. این هنرپیشه‌ی آمریکایی در گفت‌وگو با رسانه ComicBook اظهار داشت: «ما می‌خواهیم این اتفاق بیفتد. هیجان‌زده باشید. فیلم‌نامه چگونه است؟ داستان آن چیست؟ چه برداشتی دارد؟ [...] امیدواریم که به نتیجه برسد. زیرا پتانسیل زیادی دارد. این یک بازی فوق‌العاده است و به آن علاقه دارم».

سال گذشته رسانه‌ی Deadline گزارش داد که سرانجام اسکار آیزاک برای ایفای نقش اصلی فیلم متال گیر سالید در نظر گرفته شده است و جردن ووگت-رابرتز، کارگردان فیلم Kong: Skull Island (کونگ جزیره‌ی جمجمه) سکان هدایت این اقتباس را در دست می‌گیرد. این پروژه برای چند سال در مراحل مختلف توسعه بوده است.

مجموعه بازی‌های Metal Gear در سال ۱۹۸۰ توسط هیدئو کوجیما ساخته شد. نخستین بازی متال گیر در سال ۱۹۸۷ در دسترس کاربران اروپایی و ژاپنی پلتفرم MSX2 قرار گرفت. این مجموعه پس از انتشار بازی Metal Gear Solid در سال ۱۹۹۸ برای پلی استیشن به شهرت رسید؛ اثری که از آن به‌عنوان اولین بازی سری جدید یاد می‌شود. هیدئو کوجیما تا سال ۲۰۱۵ روی این مجموعه کار کرد که نهایتا منجربه پایان رابطه‌ی این بازیساز با شرکت کونامی شد.

با اینکه فیلم Metal Gear Solid با مشکلاتی در مسیر توسعه مواجه شد، اقتباس‌های زیادی در طول سال‌های گذشته ساخته شده است. از میان این آثار می‌توان به فیلم Uncharted (آنچارتد) اشاره کرد که تام هالند، ستاره‌ی فیلم‌های Spider-Man را در نقش نیتن دریک قرار داد. یک اقتباس تلویزیونی از بازی The Last of Us استودیو ناتی داگ با بازی پدرو پاسکال و بلا رمزی نیز در دست تولید قرار دارد که از شبکه HBO پخش می‌شود.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده