نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۷

توقف ساخت فیلم زاتانا برای شبکه HBO Max | احتمال احیا در شبکه دیگر

فیلم Zatanna از دنیای دی سی که قرار بود برای شبکه HBO Max تولید شود، اکنون باید به‌دنبال خانه و شبکه دیگری باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Zatanna باید به‌دنبال خانه جدیدی باشد. به نقل از هالیوودریپورتر، فیلم زاتانا دیگر قرار نیست برای شبکه HBO Max تولید شود و در حال حاضر ساخت آن متوقف شده است. در حال حاضر برادران وارنر دیسکاوری و جی جی آبرامز از بد ربات تصمیم دارند تا برنامه ساخت سریال Constantine و فیلم Zatanna را به شبکه‌های دیگر ارائه دهند و برای آن‌ها خانه جدیدی پیدا کنند.

در حال حاضر مشخص نیست که کدام شبکه به این پروژه‌ها علاقه‌مند است، اما قابل انتظار است که این پروژه‌ها یک دنیای تلویزیونی از شخصیت‌های DC را تشکیل دهند. امرلاد فنل که برای کارگردان فیلم Promising Young Woman حسابی سر زبان‌ها افتاده و نامزد دریافت ۳ جایزه اسکار در بخش بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه اورجینال شده است، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Zatanna را بر عهده دارد، اما این فیلم اکنون دارای کارگردانی نیست.

هالیوودریپورتر در ادامه خاطرنشان کرد که آبرامز هنوز در حال مذاکره با دی سی برای پروژه‌های دیگر است، اما اطلاعات بیشتری فعلا در دسترس نیست. این یکی از برنامه‌های اخیر برادران وارنر دیسکاوری برای کاهش تولیدات خود برای کاهش هزینه‌ها است و این شرکت تصمیم دارد تا بیشتر روی فیلم‌های بزرگ و بلاک‌باستری سرمایه‌گذاری کند و در حال حاضر آینده دیگر پروژه‌های مجموعه DC که از سرویس‌های استریم پخش می‌شوند، مشخص نیست.

شخصیت زاتانا توسط گاردنر فاکس و مورفی اندرسون خلق و در سال ۱۹۶۴ برای اولین‌بار معرفی شد که دارای ارتباط نزدیکی با جان کنستانتین است. زاتانا بخشی از گروه Justice League Dark نیز است که سریال این گروه نیز به تهیه‌کنندگی آبرامز و توسط بد ربات برای HBO Max تولید خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده