نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۶

فیلم The Conjuring 4 در دست ساخت است

نیو لاین سینما و برادران وارنر با استخدام یک نویسنده برای نوشتن فیلمنامه به ساخت فیلم The Conjuring 4 چراغ سبز نشان داده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قسمت جدید فیلم The Conjuring در دست ساخت است. دیوید لسلی جانسن-مک‌گلدریک که پیش از این فیلمنامه فیلم The Conjuring 2 و فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It را نوشته بود، توسط نیو لاین سینما برای نوشتن فیلمنامه فیلم The Conjuring 4 استخدام شده است. مجموعه فیلم ترسناک احضار تاکنون بیش از ۲ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کرده‌اند که این نویسنده بخشی از این موفقیت بوده است.

پیتر سفران و جیمز وان که در تمامی قسمت‌های مجموعه فیلم Conjuring نقش داشته‌اند، به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم The Conjuring 4 بازگشته‌اند. مجموعه فیلم احضار داستان لورن و اد وارن را دنبال می‌کند که با اتفاقات فراطبیعی و ترسناکی مواجه می‌شوند و باید به حل معما آن بپردازند. پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا به ترتیب نقش اد وارن و لورن وارن را در هر سه قسمت فیلم The Conjuring و فیلم Annabelle Comes Home بر عهده داشته‌اند که قابل انتظار است در فیلم احضار 4 نیز بازگردند، اما اکنون دارای قراردادی با نیو لاین سینما نیستند.

فیلم The Nun 2, به‌عنوان هشتمین و جدیدترین فیلم مجموعه احضار شناخته می‌شود که هم‌اکنون در فرانسه جلوی دوربینه رفته است. دنباله فیلم The Nun برای اکران در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۲۳ (۱۷ شهریور ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. فیلم The Conjuring در سال ۲۰۱۳ اکران و موفق شد بیش از ۳۲۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند که باتوجه‌به بودجه ۲۰ میلیون دلاری این فیلم ترسناک، به یک موفقیت بزرگ و شروع کننده یک مجموعه پولساز موفق تبدیل شد.

علاوه‌بر دو قسمت فیلم The Conjuring، دیوید لسلی جانسن-مک‌گلدریک سابقه نوشتن فیلمنامه آثار دیگری چون فیلم Orphan، فیلم Wrath of the Titans، فیلم Red Riding Hood، فیلم Aquaman، فیلم Orphan: First Kill و ۱۴ قسمت از سریال مردگان متحرک را نیز در کارنامه خود داشته است و اخیرا فیلمنامه فیلم Aquaman and the Lost Kingdom به کارگردانی جیمز وان را نوشته است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده