نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۶

احتمال ساخت چندین فیلم جدید براساس بتمن با محوریت شخصیت‌های شرور

گفته می‌شود که مت ریوز و برادران وارنر در حال بررسی احتمال ساخت چندین فیلم اسپین‌آف براساس فیلم The Batman و با محوریت شخصیت‌های شرور هستند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم The Batman ممکن است صاحب دنیای سینمایی خود شود. طبق گزارشی که اخیرا هالیوودریپورتر منتشر کرده، مت ریوز در تلاش است تا دنیای بتمن خود را در راهی متفاوت و بزرگ گسترش دهد. گفته می‌شود که چندین پروژه از دنیای دی سی تحت رهبری برادران وارنر دیسکاوری در دست ساخت هستند و بوریس کیت، خبرنگار هالیوودریپورتر فاش کرد که دنیای فیلم The Batman قرار است به‌جز دنباله آن و سریال پنگوئن، صاحب آثار بیشتری نیز شود.

او اشاره کرد که ریوز هم‌اکنون صحبت و جلسه با نویسندگان و کارگردانان مختلف برای ساخت فیلم‌هایی با محوریت دشمنان بتمن آغاز کرده است. اگرچه هیچ یک از این پروژه‌ها تاکنون تایید نشده‌اند، اما اشاره شده که شخصیت‌های شروری مثل اسکرکرو، کلی‌فیس و حتی پروفسور پیگ که از شخصیت‌های بسیار تاریک و خشن بتمن است، برای این فیلم‌ها در نظر گرفته شده‌اند. این پروژه‌ها فعلا در مراحل بسیار اولیه توسعه قرار دارند و بدین ترتیب فعلا قرار نیست اطلاعات رسمی منتشر شود و حتی احتمال دارد بسیاری از این پروژه‌ها کنار گذاشته شوند.

سریال Penguin با بازی کالین فارل قرار است اثر بعدی دنیای فیلم The Batman باشد که برای پخش از شبکه HBO Max تولید خواهد شد. فیلم The Batman با بازی رابرت پتینسون در نقش شوالیه تاریکی ماه اسفند گذشته روی پرده‌های سینما رفت و درنهایت توانست بیش از ۷۷۰/۸ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند که این فروش شامل بیش از ۳۶۹/۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۴۰۱/۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده