نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۴

احتمال تولید دنباله فیلم Twister در آینده نزدیک

یونیورسال پیکچرز و اَمبلین اینترتینمنت مشغول یافتن کارگردان برای فیلم Twisters هستند که برای آغاز تولید در بهار سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که فیلم Twisters (گردبادها) در آستانه‌ی آغاز فرایند تولید است. همان‌طور که رسانه ددلاین گزارش داد، درحال‌حاضر یونیورسال پیکچرز و اَمبلین اینترتینمنت مشغول انتخاب کارگردان دنباله‌ی فیلم Twister (گردباد) هستند که برای شروع تولید در بهار سال آینده در نظر گرفته شده است.

فیلم فاجعه‌ای Twister به کارگردانی یان ده بونت در سال ۱۹۹۶ روی پرده‌ی سینما رفت. در این فیلم بیل پکستون، هلن هانت و کری الویس درباره‌ی گردبادهای عظیم تحقیق می‌کنند و می‌خواهند گردبادسنج‌های کوچکی را به‌منظور ثبت مشخصات گردباد درون آن قرار دهند. فرانک مارشال وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی دنباله این فیلم را برعهده دارد.

با اینکه ریبوت فیلم Twister از سال ۲۰۲۰ در دست تولید قرار دارد، هنوز جزئیات زیادی از آن منتشر نشده است. ظاهرا استیون اسپیلبرگ بسیار تحت تأثیر فیلم‌نامه‌ی فیلم Twisters نوشته‌ی مارک ال. اسمیت، نویسنده‌ی فیلم Revenant (بازگشته) قرار گرفت و درنتیجه این پروژه سریع‌تر از معمول به مرحله‌ی اجرایی رسید.

در ابتدا جوزف کوشینسکی، کارگردان فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) برای کارگردانی فیلم Twisters در نظر گرفته شده بود، اما به‌خاطر کار روی فیلم آتی شرکت اپل با نقش‌آفرینی برد پیت مجبور به کناره‌گیری از پروژه شد. درحال‌حاضر کارگردانی برای این فیلم انتخاب نشده است، اما ظاهرا این وضع به‌زودی تغییر می‌کند.

کارگردان‌های زیادی برای در دست گرفتن سکان هدایت فیلم Twisters وجود دارند که از میان آن‌ها می‌توان به دن تراختنبرگ، کارگردان فیلم 10 Cloverfield Lane (شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد)، الیزابت چای و جیمی چین، کارگردان‌های فیلم Free Solo (انفرادی آزاد) و تراویس نایت، کارگردان فیلم Bumblebee (بامبلبی) اشاره کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت‌های یونیورسال پیکچرز و برادران وارنر امیدوار به بازگشت هلن هانت برای نقش‌آفرینی در دنباله فیلم Twister هستند. گویا این فیلم روی دختر هلن هانت تمرکز دارد که گرفتار طوفان می‌شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده