نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۷

پیوستن مگ دانلی و هری شام جونیور به صداپیشه‌های انیمیشن Legion of Super-Heroes

فهرست صداپیشه‌های انیمیشن Legion of Super-Heroes با پیوستن مگ دانلی و هری شام جونیور گسترش یافت.

سوپرگرل با انیمیشن Legion of Super-Heroes (گروه ابرقهرمانان) به قرن سی‌ویکم سفر می‌کند. این انیمیشن ابرقهرمانی که توسط بخش انیمیشن شرکت برادران وارنر، شرکت DC و شرکت Warner Bros. Home Entertainment ساخته می‌شود، در اوایل سال ۲۰۲۳ تقدیم بینندگان خواهد شد.

مگ دانلی صداپیشگی کاراکتر سوپرگرل / کارا و هری شام جونیور صداپیشگی کاراکتر برینیاک فایو را در این انیمیشن دنیای دی‌سی برعهده دارند. دارن کریس در نقش سوپرمن، مت بومر در نقش فلش و جنسن آکلز در نقش بتمن از از دیگر صداپیشه‌های انیمیشن Legion of Super-Heroes به‌حساب می‌آیند.

داستان انیمیشن Legion of Super-Heroes زمانی آغاز می‌شود که کارا در غم از دست دادن کریپتون تلاش می‌کند تا خود را با زندگی روی زمین وفق دهد. سوپرمن، پسر عموی کارا به او پیشنهاد می‌دهد که فضا-زمان خود را برای رفتن به Legion Academy در قرن ۳۱ ترک کند؛ جایی‌که در آن دوستان و دشمن جدیدی با نام برینیاک ۵ پیدا می‌کند. کارا باید ضمن یافتن یک سلاح قدرتمند در سردابه آکادمی با گروه مرموز Dark Circle نیز مبارزه کند.

جف وامستر سکان هدایت انیمیشن Legion of Super-Heroes را در دست دارد و جوزی کمبل فیلم‌نامه‌ی آن را به رشته‌ی تحریر در می‌آورد. بوچ لوکیک به‌عنوان مدیر تولید و جیم کریگ و کیمبرلی اس. مور به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی این پروژه فعالیت می‌کنند. سم ریجستر نیز وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی انیمیشن را برعهده دارد.

سینتیا حمیدی در نقش داون‌استار، گیدئون ادلون در نقش فانتوم گرل، الی هنری در نقش بانسینگ بوی، رابی دایموند در نقش‌های تیمبرولف و برینیاک ۴، یوری لاونتال در نقش مون ال، اریک لوپز در نقش‌های کازمیک بوی و کمیکال کینگ، دارید دی پل در نقش برینیاک و سولومون گراندی، بن دیسکین در نقش برینیاک ۲، ویکتوریا گریس در نقش شدو لاس، جنیفر هیل در نقش آلورا، دیزی لایت‌فوت در نقش تریپلیکت گرل و زنو رابینسون در نقش‌های پسر نامرئی و برینیاک ۳، از دیگر صداپیشه‌های انیمیشن Legion of Super-Heroes به‌شمار می‌آیند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده