نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۷

صحنه احساسی قسمت هشتم سریال خاندان اژدها در فیلمنامه نبوده است

سازندگان سریال House of the Dragon می‌گویند که صحنه مهم و احساسی قسمت هشتم این سریال بخشی از فیلمنامه آن نبوده است.

بامداد دوشنبه این هفته بود که قسمت هشتم سریال House of the Dragon از شبکه HBO پخش شد که این قسمت با تحسین منتقدان و بینندگان مواجه شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جالبی از یکی از صحنه‌های مهم و احساسی این قسمت سریال خاندان اژدها منتشر شده است. ادامه این خبر بخش مهمی از داستان و اتفاقات قسمت هشتم سریال House of the Dragon را فاش می‌کند و در صورت اینکه سریال را تماشا نکرده‌اید، از مطالعه ادامه مطلب خودداری کنید.

در طول قسمت هشتم سریال House of the Dragon شاهد تلاش پادشاه ویسریس برای نشستن روی تخت پادشاهی و دفاع از رینیرا، دخترش بودیم، اما تاج او می‌افتد و در ادامه دیمون، برادرش تاج او را بر می‌دارد و دوباره روی سر ویسریس می‌گذارد. این صحنه به‌حدی تأثیرگذار، احساسی و قدرتمند توصیف شده است که از آن به‌عنوان یکی از بهترین یا حتی بهترین صحنه سریال خاندان اژدها یاد می‌شود. حالا ظاهرا این صحنه از ابتدا داخل فیلمنامه نبوده است.

شخصیت های سریال House of the Dragon

گیتا پتل، کارگردان قسمت هشتم سریال House of the Dragon در مصاحبه با انترتیمنت ویکلی تایید کرد که این صحنه به شکلی اتفاقی گرفته شده و داخل فیلمنامه نبوده است. پتل گفت: «فکر کنم در تمرین دوباره روز اول فیلم‌برداری قسمت هشتم سریال بود که تاج از سر پدی افتاد و مت آن را برداشت و ما بدون اینکه کات بدیم و فیلم‌برداری را قطع کنیم ادامه دادیم. یک لحظه مهم در این لحظه دیده شد. ما سه نفر دور هم جمع شدیم و آن‌ها گفتند که این به‌نظر نقطه عطفی در رابطه ما بود و ما آن را احساس کردیم. در ادامه فقط یک لحظه سکوت کردیم.»

پتل در ادامه اضافه کرد: «من از اینکه تاج به شکل تصادفی افتاد خیلی خوشحال و سپاسگزارم. چون حداقل برای من یک لحظه سنگین و یک نقطه عطف برای خط داستانی بود که از قسمت پایلوت آغاز شده بود. خط داستانی که در آن دیمون اول دنبال تاج برادرش بود و او حالا این تاج را دوباره روی سر برادرش گذاشته است و انگار او می‌گوید که من بهت کمک می‌کنم تا دوباره تاج و تختت را پس بگیری.»

قسمت نهم سریال House of the Dragon بامداد روز دوشنبه هفته آینده پخش خواهد شد که طبق نمایش‌های سریال، قسمت مهم و حساسی برای سریال خواهد بود. سریال خاندان اژدها برای فصل دوم نیز تمدید شده است.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده