نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۳

تغییر گسترده تاریخ اکران فیلم های مارول | از ددپول 3 تا Avengers 6 و دیگر آثار دیزنی

والت دیزنی درکنار اعلام تاریخ اکران چند فیلم آینده خود، تغییرات گسترده‌ای در تاریخ اکران فیلم‌های آینده دنیای سینمایی مارول ایجاد کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، والت دیزنی به‌روزرسانی جدیدی از تاریخ اکران فیلم‌های آینده خود از جمله آثار دنیای سینمایی مارول را منتشر کرده است. در ابتدا مشخص شد که فیلم Blade دیگر قرار نیست در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۲۳ (۱۲ آبان ۱۴۰۲) اکران شود و اکران فیلم بلید تا تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) که پیش از این فیلم Deadpool 3 قرار بود در این تاریخ روی پرده برود، عقب افتاده است.

مدتی پیش مشخص شد که بسام طارق دیگر وظیفه کارگردانی فیلم Blade را بر عهده ندارد و مارول استودیو به‌دنبال استخدام کارگردان جدیدی برای این پروژه است. همچنین بیو دی مایو، سازنده انیمیشن X-Men '97 در حال بازنویسی فیلمنامه فیلم Blade است و اخیرا مشخص شده که مراحل تولید فیلم بلید تا یافتن کارگردان آن متوقف شده است. انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Blade از اوایل سال ۲۰۲۳ آغاز شود.

لوگو جدید فیلم Blade

همچنین فیلم Deadpool 3 که فعلا نام رسمی آن اعلام نشده است و در آن شاهد بازگشت ولورین با بازی هیو جکمن نیز خواهیم بود، اکنون قرار است در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) و به‌جای ریبوت فیلم Fantastic Four اکران شود. ریبوت فیلم چهار شگفت انگیز نیز اکنون برای اکران در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ (۲۶ بهمن ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. فیلم Avengers: Secret Wars دیگر قرار نیست در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۲۵ (۱۶ آبان ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما برود و اکران فیلم Avengers 6 تا تاریخ ۱ می ۲۰۲۶ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵) عقب افتاده است.

البته فیلم Avengers: The Kang Dynasty همچنان در تاریخ ۲ می ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. دیزنی همچنین تاریخ اکران چند فیلم آینده استودیوی قرن بیستم را هم اعلام کرد که بر این اساس فیلم A Haunting in Venice که سومین قسمت از فیلم‌های هرکول پوآرو بازی کنت برانا است، قرار است در تاریخ ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۳ (۲۴ شهریور ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود.

کانسپت آرت فیلم Kingdom of the Planet of the Apes

فیلم Chevalier از سرچلایت پیکچرز نیز در تاریخ ۷ آوریل ۲۰۲۳ (۱۸ فروردین ۱۴۰۲) اکران خواهد شد. فیلم Kingdom of the Planet of the Apes که جدیدترین قسمت مجموعه فیلم سیاره میمون‌ها است نیز برای اکران در تاریخ ۲۴ می ۲۰۲۴ (۴ خرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت جدید فیلم Planet of the Apes به‌تازگی آغاز شده است و در این تاریخ این فیلم باید با فیلم Furiosa، پیش درآمد فیلم Mad Max: Fury Road در گیشه رقابت کند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده