نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۳

اعلام فهرست بازیگران تا نام فیلم هرکول پوآرو 3 با بازی کنت برانا

استودیوی قرن بیستم به‌صورت رسمی اولین اطلاعات رسمی قسمت سوم فیلم هرکول پوآرو با بازی کنت برانا را تایید و اعلام کرده است.

اسفند گذشته بود که استودیوی قرن بیستم ساخت قسمت سوم فیلم هرکول پوآرو با بازی کنت برانا را تایید و اعلام کرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین اطلاعات رسمی این فیلم منتشر شده است. استودیوی قرن بیستم اعلام کرد که قسمت سوم فیلم هرکول پوآرو قرار است A Haunting in Venice نام داشته باشد که با الهام از رمانی به‌نام Hallowe’en Party اثر آگاتا کریستی که در سال ۱۹۶۹ عرضه شد، ساخته خواهد شد.

فیلم‌های هرکول پوآرو با اکران فیلم Murder on the Orient Express در سال ۲۰۱۷ آغاز به کار کرد و سپس فیلم Death on The Nile در سال جاری میلادی روی پرده رفت. همچنین کنت برانا برای کارگردانی و مایکل گرین، نویسنده فیلم Logan برای نوشتن فیلمنامه فیلم A Haunting in Venice بازگشته‌اند. مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم از ماه آینده آغاز خواهد شد و این فیلم کارآگاهی قرار است سال ۲۰۲۳ اکران شود.

لوگو فیلم A Haunting in Venice

فیلم یک راز در ونیز قرار است در تاریخ ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۳ (۲۴ شهریور ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود. علاوه‌بر کنت برانا که قرار است برای نقش هرکول پوآرو بازگردد، میشل یئو، جیمی درنان، تینا فی، جود هیل، کایل آلن، کمیل کاتین، علی خان، اما لیرد، کیلی ریلی و ریکاردو اسکامارچو، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم A Haunting in Venice تایید و اعلام شده است.

اتفاقات فیلم یک راز در ونیز پس از جنگ جهانی دوم و در ونیز جریان دارد که در شب یادگاران رخ می‌دهد که هرکول پوآرو قرار است از بازنشستگی و تبعید خودخواسته خارج شود و دوباره به دنیای جرم و جنایت بازگردد. پوآرو با اکراه در یک جلسه در یک کاخ در حال فروپاشی و جن زده شرکت می‌کند و زمانی‌که یکی از مهمانان به قتل می‌رسد، این کارآگاه وارد دنیای شوم سایه‌ها و رازها می‌شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده