نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۸

اعلام تاریخ پخش فصل چهارم سریال Doom Patrol

شبکه HBO Max با انتشار یک تیزر تریلر سرانجام تاریخ شروع پخش فصل چهارم سریال Doom Patrol را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل چهارم سریال Doom Patrol تایید و اعلام شده است. شبکه HBO Max با انتشار یک تریلر اعلام کرد که فصل چهارم سریال دووم پاترول از تاریخ ۸ دسامبر امسال (۱۷ آذر) با پخش همزمان دو قسمت اول آغاز خواهد شد و مابقی قسمت‌ها به شکل هفتگی تا تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۲۳ (۱۵ دی امسال) پخش می‌شوند. همچنین فصل چهارم سریال Doom Patrol دارای ۶ قسمت دیگر خواهد بود که در زمان دیگری از سال ۲۰۲۳ از شبکه HBO Max پخش خواهند شد.

تماشا اولین تریلر فصل چهارم سریال Doom Patrol از یوتیوب

آوریل بالبی در نقش ریتا فار ملقب به الاستی-گرل، دایان گررو در نقش کریزی جین، مت بامر در نقش لری ترینر ملقب به نگتیو من، برندن فریزر در نقش کلیفورد استیل ملقب به مرد رباتی، جویون وید در نقش ویکتور استون ملقب به سایبورگ، میشل گومز در نقش مادام روگ و مدلین زیما، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Doom Patrol حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل‌های گذشته، جرمی کارور برای ساخت فصل چهارم سریال دووم پاترول بازگشته است.

فصل چهارم سریال Doom Patro با یک اتفاق غیر منتظره آغاز می‌شود، زمانی‌که آن‌ها به‌طور غیر منتظره‌ای به آینده سفر می‌کنند، با یک شگفتی مواجه می‌شوند. آن‌ها در مواجه شدن با مرگ قریب الوقوع خود باید یکبار برای همیشه تصمیم بگیرند که کدام مهم‌تر است: خوشبختی خودشان یا سرنوشت و نجات جهان؟


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده