نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۸

پیوستن دو بازیگر دیگر به فیلم سیاره میمون ها جدید

به‌تازگی استودیو قرن بیستم و والت دیزنی دو بازیگر دیگر را برای حضور در فیلم Kingdom of the Planet of the Apes استخدام کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو بازیگر دیگر به جمع بازیگران قسمت جدید فیلم سیاره میمون ها اضافه شده است. در ابتدا هالیوودریپورتر خبر داد که ایکا دارویل با سابقه بازی در سریال جسیکا جونز و سریال Tell Me A Story به جمع بازیگران فیلم Kingdom of the Planet of the Apes اضافه شده است. در ادامه ددلاین گزارش داد که کوین دورند با سابقه بازی در فیلم X-Men Origins: Wolverine و سریال Locke & Key دیگر بازیگری است که برای بازی در قسمت جدید فیلم Planet of the Apes قرارداد همکاری امضا کرده است.

 ایکا دارویل

ایکا دارویل

علاوه‌بر دارویل و دورند، اوون تیگ، فریا آلن و پیتر میکون، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها به شکل رسمی در فیلم Kingdom of the Planet of the Apes تایید و اعلام شده است.اتفاقات این فیلم قرار است پس از حوادث فیلم War for the Planet of the Apes جریان داشته باشد و از این فیلم به‌عنوان شروع یک حماسه جدید در دنیای سیاره میمون‌ها یاد شده است، اما اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات این فیلم و نقش بازیگران آن در دسترس نیست.

گیدئون و گروهش در فصل سوم سریال Locke and Key

کوین دورند در نقش گیدئون در فصل سوم سریال Locke and Key

وظیفه کارگردانی فیلم Kingdom of the Planet of the Apes بر عهده وس بال، کارگردان سه‌گانه فیلم Maze Runner خواهد بود که علاوه‌بر کارگردانی، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جدید سیاره میمون‌ها را به‌همراه جاش فریدمن با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم War of the Worlds، ریک جافا با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Rise of the Planet of the Apes و آماندا سیلور با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Jurassic World بر عهده داشته است.

فیلم Kingdom of the Planet of the Apes در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۴ روی پرده‌های سینما خواهد رفت. مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت جدید فیلم Planet of the Apes از ماه اکتبر (مهر یا آبان) آغاز خواهد شد.


منبع Deadline THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده