نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۸

اعلام تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال His Dark Materials | انتشار اولین تریلر

شبکه HBO و بی بی سی اولین تریلر فصل سوم سریال His Dark Materials را منتشر کردند که در پایان تاریخ شروع پخش فصل پایانی این سریال فانتزی اعلام شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل سوم و پایانی سریال His Dark Materials منتشر شده است. در اولین تریلر فصل سوم سریال نیروی اهریمنی او شاهد تصاویر متعددی از اتفاقاتی پایانی سریال و نبرد نهایی هستیم که در طول آن موجودات بیشتری نیز نمایش داده می‌شود. لایرا و ویل در آخرین ماجراجویی خود باید با موانع خطرناک‌تر و مرگبارتری مواجه شوند و در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در پایان تریلر تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال His Dark Materials تایید و اعلام شده است که پخش فصل پایانی سریال نیروی اهریمنی او از تاریخ ۵ دسامبر امسال (۱۴ آذر) از شبکه HBO، بی‌بی‌سی و HBO Max آغاز خواهد شد. علاوه‌براین، اولین پوستر فصل پایانی سریال His Dark Materials نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

اولین پوستر فصل سوم سریال His Dark Materials

سریال His Dark Materials اقتباسی لایو اکشن از رمانی به همین نام اثر فیلیپ پولمن است که فصل سوم این سریال قرار است براساس رمان سوم که The Amber Spyglass نام دارد، تولید و در تاریخ نامشخصی از شبکه BBC و HBO منتشر شود. جک تورن وظیفه ساخت سریال His Dark Materials را بر عهده دارد که برای ساخت فصل پایانی آن نیز بازگشته است. آمیت گوپتا، چارلز مارتین و ورونیکا توفیلسکا، از جمله کارگردانان فصل سوم سریال His Dark Materials هستند.

دافنه کین، امیر ویلسون، جیمز مک‌ آووی، روث ویلسون، ویل کین، روتا گدمینتاس، لین مانوئل میراندا، جید آنوکا، آدواله آکینویه آگباجه، جیمی وارد، سایمون هریسون، چیپو چانگ، کوبنا هالدبروک-اسمیت و امبر فیتزجرالد وولف، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پایانی سریال His Dark Materials حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. انتظار می‌رود فصل سوم سریال نیروی اهریمنی او در ۸ قسمت تولید شده باشد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده