نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۶

مشخص شدن تاریخ اکران فیلم ترسناک جدید ام نایت شیامالان ، کارگردان حس ششم

یونیورسال تاریخ اکران فیلم ترسناک جدید و بدون نام ام نایت شیامالان، کارگردان فیلم Old و فیلم Split را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم جدید ام نایت شیامالان تایید و اعلام شده است. یونیورسال اعلام کرد که این فیلم ترسناک و دلهره‌آور بدون نام قرار است در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۲۴ (۱۷ فروردین ۱۴۰۳)‌ روی پرده‌های سینما برود. در هر حال اطلاعات بیشتری از این فیلم از جمله نام، خلاصه داستان و بازیگران آن منتشر نشده است. فیلم Knock at the Cabin، فیلم بعدی شیامالان است که این فیلم دلهره‌آور برای اکران در تاریخ ۳ فوریه ۲۰۲۳ (۱۴ بهمن ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.

فیلم Knock at the Cabin درواقع پنجمین و دیگر فیلم این کارگردان که در سال ۲۰۲۴ اکران می‌شود، ششمین فیلم مشترک شیامالان با یونیورسال است. آن‌ها پیش از این همکاری موفقی در چهار فیلم که شامل فیلم The Visit محصول سال ۲۰۱۵، فیلم Split محصول سال ۲۰۱۷، فیلم Glass محصول سال ۲۰۱۹ و فیلم Old محصول سال ۲۰۲۱ می‌شود، داشته‌اند. تمامی فیلم‌های شیاملان تا به امروز بیش از ۳.۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند.

فیلم Glass که دیزنی وظیفه پخش جهانی آن را بر عهده داشت، موفق شد ۲۴۷ میلیون دلار در گیشه فروش کند. فیلم Split نیز در سال ۲۰۱۷ حدود ۲۷۸.۵ و فیلم The Visit در سال ۲۰۱۵ حدود ۹۸.۴ میلیون دلار توانستند فروش کنند. فیلم Old نیز که جدیدترین فیلم شیاملان است، بیش از ۹۰.۱ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند که باتوجه‌به شرایط همه‌گیری ویروس کرونا، عملکرد آن بسیار موفق توصیف شده است.

فیلم The Sixth Sense، فیلم Unbreakable، فیلم Signs، فیلم The Village، فیلم Lady in the Water، فیلم The Happening، فیلم The Last Airbender، فیلم After Earth و ۴ قسمت سریال Servant دیگر آثاری هستند که شیامالان وظیفه کارگردانی آن‌ها را بر عهده داشته است. دیو باتیستا، جاناتان گراف، روپرت گرینت، نیکی آموکا-برد، بن آلدریج، کریستن چوی و ابی کویین از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Knock at the Cabin حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده