نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۰

استخدام نویسندگان جوکر و کاپیتان آمریکا 4 برای نوشتن فیلمنامه فیلم Spawn

تاد مک‌فارلن از اضافه شدن نویسندگان جدید برای نوشتن فیلمنامه ریبوت فیلم Spawn با بازی جیمی فاکس خبر داده است.

چند سالی می‌شود که اخبار ساخت ریبوت فیلم Spawn شنیده می‌شود، اما این فیلم هنوز جلوی دوربین نرفته است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسندگان جدیدی برای نوشتن فیلمنامه فیلم اسپاون استخدام شده است. تاد مک‌فارلن، خالق مجموعه و شخصیت اسپاون تایید کرد که اسکات سیلور با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Joker، مالکوم اسپلمن با سابقه ساخت سریال The Falcon and the Winter Soldier و نوشتن فیلمنامه فیلم Captain America: New World Order و متیو میکسون با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Yesterday Was Everything وظیفه نوشتن فیلمنامه جدید ریبوت فیلم Spawn را بر عهده گرفته‌اند.

برایان تاکر، نویسنده فیلم Broken City پیش از این وظیفه نوشتن فیلمنامه ریبوت فیلم Spawn را بر عهده داشت که حالا سیلور، اسپلمن و میکسون وظیفه بازنویسی آن را بر عهده خواهند داشت. تاد مک‌فارلن همچنان وظیفه کارگردانی فیلم اسپاون را بر عهده دارد و این فیلم با همکاری Blumhouse و به‌ تهیه‌کنندگی جیسون بلوم جلوی دوربین خواهد رفت. همچنین جیمی فاکس همچنان نقش اسپاون را قرار است در ریبوت فیلم Spawn بازی کند.

در هر حال پس از بیش از ۵ سال ریبوت فیلم Spawn همچنان در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و در حال حاضر مشخص نیست این فیلم چه زمانی جلوی دوربین خواهد رفت و چه زمانی می‌توانیم شاهد اکران آن باشیم. در هر حال مک‌فارلن می‌گوید که همچنان هدف او این است که داستان را به درستی روایت کند و هدف آن‌ها رسیدن به یک ضرب الاجل خاص نیست. او همچنین گفته است که جیسون بلوم به او برای تغییر دیدگاهش در مورد فرایند توسعه فیلم اسپاون کمک کرده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده