نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۲

پیوستن نورمن ریداس به فیلم The Bikeriders

نورمن ریداس جدیدترین بازیگر فیلم The Bikeriders به کارگردانی جف نیکولز خواهد بود.

نورمن ریداس، بازیگر سریال The Walking Dead به فیلم The Bikeriders به کارگردانی جف نیکولز پیوسته است. هنوز اطلاعات بیشتری از این فیلم که توسط شرکت فیلم‌سازی New Regency در دست ساخت است منتشر نشده است، اما ظاهرا قرار است The Bikeriders روایتی از سبک زندگی گروهی از موتورسواران محلی ایالات متحده در دهه ۶۰ میلادی و اقدامات خطرناک و شرورانه‌ی این گروه باشد.

طبق گزارش ددلاین، فیلم‌برداری این فیلم از هفته گذشته در شهر سینسیناتی ایالت اوهایو آغاز شده است. نیکلز علاوه‌بر نوشتن فیلم‌نامه تمامی اپیزودهای این فیلم، وظیفه کارگردانی این پروژه را نیز برعهده خواهد داشت. این اولین پروژه‌ی سینمایی ریداس پس از بازی در فیلم Triple 9 در سال ۲۰۱۶ خواهد بود. آستین باتلر، جودی کومر، مایکل شنون، بوید هالبروک، دیمون هریمن و تام هاردی از دیگر بازیگران این اقتباس سینمایی از کتاب The Bikeriders دنی لیون هستند.

علاوه‌بر شخصیت دریل دیکسون سریال مردگان متحرک که راندن موتورسیکلت‌ یکی از ویژگی‌های برجسته او به‌حساب می‌آید، ریداس ساخت سریال مستند پنج فصلی Ride With Norman Reedus را نیز در کارنامه دارد که در آن شاهد سفر ریداس به کشورهای مختلق و بررسی گروه‌های موتورسواری محلی و سبک زندگی فرهنگ‌های مختلف هستیم. همچنین در بازی دث استرندینگ استودیوی کوجیما پروداکشنز نیز موتورهایی با طراحی آینده‌نگرانه که لوگوی این سریال روی آن‌ها حک شده است وجود دارد.

اولین قسمت از هشت اپیزود نهایی باقیمانده سریال مردگان متحرک یکشنبه‌ی این هفته از شبکه‌ی AMC پخش شد و انتظار می‌رود این سریال که تاکنون ۱۱ فصل به‌طول انجامیده‌ است به‌زودی به‌پایان برسد. هرچند به‌نظر می‌رسد با سفارش سریال اسپین‌آف کارول و داریل توسط این شبکه، هواداران همچنان می‌تواند انتظار حضور ریداس در ماجراجویی‌های جدیدی در دنیای آخرالزمانی The Walking Dead را داشته باشند.

از هفته گذشته نیز شاهد انتشار شایعاتی درخصوص ساخت قسمت دوم بازی دث استرندینگ با نام رمزی Ocean هستیم که در صورت صحیح بودن، می‌تواند چهارمین حضور ریداس در یک بازی ویدیویی و سومین همکاری او با هیدیو کوجیما باشد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده