نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۷

بازگشت تایسا فارمیگا برای ایفای نقش در فیلم The Nun 2

تایسا فارمیگا بار دیگر با ایفای نقش خواهر آیرین در فیلم ترسناک The Nun 2 به دنیای سینمایی احضار بازمی‌گردد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تایسا فارمیگا برای نقش‌آفرینی در فیلم ترسناک The Nun 2 (راهبه ۲) شرکت New Line به دنیای سینمایی احضار باز خواهد گشت. این هنرپیشه‌ی آمریکایی دوباره نقش خواهر آیرین را در دنباله‌ی فیلم The Nun (راهبه) بازی می‌کند و در این پروژه به استورم رید، بازیگر سریال Euphoria (سرخوشی) ملحق خواهد شد . مراحل فیلم‌برداری این فیلم برای آغاز در ماه اکتبر برنامه‌ریزی شده است.

مایکل چاوز سکان هدایت فیلم دلهره‌آور The Nun 2 را در دست دارد که وظیفه‌ی کارگردانی فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It (احضار: شیطان من را وادار کرد) را برعهده داشت؛ اثری که ۲۰۶.۴ میلیون دلار در گیشه فروش کرد و مجموع فروش فیلم‌های The Conjuring Universe در سراسر جهان را به ۲ میلیارد دلار رساند. فیلم ترسناک The Nun 2 برای اکران در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۲۳ (۱۷ شهریور ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

شخصیت‌های فیلم راهبه شرکت برادران وارنر

فیلم The Nun یک پیش‌درآمد برای فیلم The Conjuring 2 (احضار ۲) به‌حساب می‌آید که بونی آرونز را در نقش یک راهبه شیطانی نشان می‌داد. داستان این فیلم در سال ۱۹۵۲ و در یک صومعه اتفاق می‌افتد که یک کشیش و راهبه‌ی جوان با نقش‌آفرینی دمیان بیچیر و تایسا فارمیگا تلاش می‌کنند تا با روح تسخیرشده یک راهبه مقابله کنند. این فیلم در کمال تعجب به پردرآمدترین فیلم در میان آثار دنیای سینمایی احضار تبدیل شد و ۳۶۵.۶ میلیون دلار فروش داشت.

درحال‌حاضر جزئیات داستانی فیلم The Nun 2 مخفی نگه داشته می‌شود، اما وقایع آن همچنان در دهه‌ی ۱۹۵۰ رخ می‌دهد. جیمز وان از شرکت Atomic Monster و پیتر سافران از شرکت Safran وظیفه‌ی تولید این دنباله را برعهده دارند که در کارنامه‌ی آن‌ها تولید هر ۸ فیلم دنیای سینمایی احضار دیده می‌شود. جادسون اسکات از سوی شرکت اتمیک مانستر بر پروژه نظارت می‌کند و مایکل کلیر و گری دابرمن به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی آن فعالیت می‌کنند.

تایسا فارمیگا درحال‌حاضر مشغول نقش‌آفرینی در فصل دوم سریال پرطرفدار The Gilded Age (عصر طلایی) جولین فلوز شبکه‌ی HBO است که سینتیا نیکسون در آن بازی می‌کند. این بازیگر آمریکایی در فیلم مهیج John and the Hole (جان و چاله) به کارگردانی پاسکوال سیستو با مایکل سی. هال همبازی بود که در جشنواره‌ی Sundance 2021 به نمایش درآمد. از دیگر آثار تایسا فارمیگا می‌توان به فیلم جنایی دلهره‌آور Mule (قاچاقچی) به کارگردانی کلینت ایستوود و نقش‌آفرینی بردلی کوپر و فیلم What They Had (آنچه آن‌ها داشتند) با بازی مایکل شانون اشاره کرد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده