نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۲

انتشار اولین پوستر انیمیشن ماریو | نخستین تریلر به‌زودی

نینتندو و یونیورسال اولین پوستر رسمی Super Mario Movie را منتشر کرده‌اند که در آن شاهد حضور ماریو و شخصیت‌های دنیای آن هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر انیمیشن The Super Mario Bros. Movie منتشر شده است. نینتندو و یونیورسال امروز اولین پوستر رسمی انیمیشن Mario را منتشر کردند که در این پوستر ماریو و دنیای اتفاقات انیمیشن آن قابل مشاهده است که شباهت زیادی به آرت استایل دنیای بازی ماریو دارد و به‌نظر می‌رسد که حداقل از این نظر قرار است شاهد انیمیشنی وفادار به دنیای بازی آن باشیم. در ادامه می‌توانید اولین پوستر رسمی Super Mario Movie را مشاهده کنید:

اولین پوستر انیمیشن The Super Mario Bros. Movie

اولین تریلر انیمیشن The Super Mario Bros. Movie در تاریخ ۶ اکتبر امسال (۱۴ مهر) در طول نمایشگاه نیویورک کامیک کان ۲۰۲۲ و در قالب ویژه برنامه نینتندو دایرکت پخش خواهد شد که در آن خبری از اخبار بازی‌های نینتندو نخواهد بود. این تریلر در ساعت ۲۳:۳۰ پنج‌شنبه به وقت ایران پخش خواهد شد. انیمیشن ماریو توسط استودیو ایلومینیشن اینترتینمنت ساخته می‌شود که بیشتر برای ساخت آثار محبوب و پر فروشی مانند انیمیشن Minions و انیمیشن Despicable Me شناخته می‌شود.

کریس پرت در نقش ماریو، آنیا تیلور-جوی در نقش پرنسس پیچ، چارلی دی در نقش لوئیجی، جک بلک در نقش باوزر، کیگان-مایکل کی در نقش تود، سث روگن در نقش دانکی کونگ، فرد ارمیسن در نقش کرنکی کونگ، کوین مایکل ریچاردسون در نقش کامک، سباستین مانیسکالکو در نقش فورمن اسپایک و چارلز مارتینت، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Super Mario Bros. Movie حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

آرون هوروات و مایکل ژلنیک که پیش از این سابقه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن Teen Titans GO! To the Movies را بر عهده داشته‌اند، وظیفه کارگردانی انیمیشن ماریو را براساس فیلمنامه‌ای از متیو فوگل با سابقه نوشتن فیلمنامه انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part و انیمیشن Minions: The Rise of Gru بر عهده دارند. ایلومینیشن اینترتینمنت با همکاری نینتندو و با نظارت کامل شیگرو میاموتو، خالق ماریو در حال ساخت انیمیشن Mario است.

انیمیشن The Super Mario Bros. Movie قرار است در تاریخ ۷ آوریل ۲۰۲۳ (۱۸ فروردین ۱۴۰۲) در آمریکای شمالی و در تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۲۳ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) در ژاپن اکران شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده