نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۹

نمایش پلنگ سیاه بعدی در تریلر جدید فیلم Black Panther 2

مارول استودیو امروز تریلر جدیدی از فیلم Black Panther: Wakanda Forever را منتشر کرده است که در آن شاهد نمایش پلنگ سیاه جدید هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Black Panther: Wakanda Forever منتشر شده است. این تریلر درواقع تریلر رسمی فیلم Black Panther 2 است که در آن شاهد نمایش تصاویر بیشتری از اتفاقات این فیلم هستیم. در طول این تریلر تصاویر بیشتری از نیمور پخش می‌شود که تهدید بزرگی برای واکاندا است و در ادامه شاهد رونمایی از پلنگ سیاه جدید دنیای سینمایی مارول هستیم. درواقع شوری لباس بلک پنتر را پس از برادرش بر تن خواهد کرد تا با نیمور مقابله کند.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در دسترس نیست، اما به‌نظر می‌رسد که نیمور و آتلانتیس دارای یک مشکل ریشه‌ای با واکاندا هستند و همچنین در بخشی از تریلر شاهد حضور آیرون هارت هستیم که ظاهرا قرار است به شوری کمک کند. در ادامه می‌توانید تریلر رسمی فیلم Black Panther: Wakanda Forever را ازطریق یوتیوب مارول تماشا کنید و سپس شاهد پوستر رسمی فیلم Black Panther 2 به‌همراه پوسترهای IMAX، دالبی و 4DX باشید:

همچنین از امروز پیش‌فروش بلیت‌های فیلم Black Panther: Wakanda Forever آغاز شده است. فیلم Black Panther 2 قرار است پایان دهنده فاز چهارم دنیای سینمایی مارول باشد. همچنین مدتی پیش مدت زمان فیلم پلنگ سیاه ۲ مشخص شد که مدت زمان فیلم Black Panther: Wakanda Forever حدود ۲ ساعت و ۴۱ دقیقه است که این فیلم را پس از فیلم Avengers: Endgame به دومین فیلم بلند دنیای سینمایی مارول تبدیل می‌کند.

لتیشیا رایت، لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، تنوک هورتا، آنجلا باست، دانای گوریرا، مارتین فریمن، دومینیک تورن و میکلا کول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther: Wakanda Forever حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Black Panther: Wakanda Forever را بر عهده داشته است.

فیلم Black Panther: Wakanda Forever قرار است در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) اکران شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده