نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۲

اعلام تاریخ پخش فصل ۲ سریال The Mosquito Coast و فصل ۳ سریال Mythic Quest

شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس اعلام کرد که طرفدارها چه زمانی باید منتظر آغاز فصل دوم سریال The Mosquito Coast و فصل سوم سریال Mythic Quest باشند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس پس از اعلام تاریخ پخش فصل دوم سریال Slow Horses (اسب‌های آرام) با نقش‌آفرینی گری اولدمن از زمان آغاز نمایش دو سریال دیگر پرده برداشته است. اولین مورد اقتباس تلویزیونی رمان مشهور The Mosquito Coast (ساحل پشه) نوشته‌ی پل ثرو است که جاستین ثرو در آن به ایفای نقش می‌پردازد. نخستین فصل این سریال در آوریل سال ۲۰۲۱ به نمایش درآمد.

پخش فصل ۲ سریال The Mosquito Coast از تاریخ ۴ نوامبر (۱۳ آبان) آغاز می‌شود و تا ۶ ژانویه (۱۶ دی) ادامه دارد. در این فصل پس از اینکه خانواده فاکس با مشقت از مکزیک فرار می‌کنند، رهسپار اعماق جنگل‌های گواتمالا می‌شوند تا با یک دوست دیرین و جامعه پناهندگانش دیدار کنند. این پناهگاه تازه پس از درگیری با فرزندان یک قاچاقچی محلی برای خانواده فاکس دردسر ایجاد می‌کند. آن‌ها به‌زودی بین سکونت و ادامه حرکت دچار اختلاف می‌شوند.

شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس از پخش فصل سوم سریال کمدی Mythic Quest با بازی راب مک‌الهنی در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) خبر داد که داستان یک تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی‌های ویدیویی را روایت می‌کند. دو قسمت اول فصل ۳ در این تاریخ به نمایش در می‌آیند و اپیزودهای باقیمانده به‌شکل هفتگی تقدیم بینندگان می‌شوند.

فصل سوم سریال Mythic Quest با یان و پاپی شروع می‌شود که پس از تأسیس استودیوی خود باید یاد بگیرند که چگونه از پس همکاری با یکدیگر برآیند. این وسط دیوید به یکباره مسئول توسعه‌ی بازی خیالی Mythic Quest می‌شود و برد پس از دستگیری عمدی به‌خاطر معاملات غیرقانونی تلاش می‌کند تا دوباره به جامعه بازگردد.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده