نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۹

انتشار ویدیو جدید فیلم گرگینه در شب مارول

مارول استودیو به‌تازگی ویدیو جدیدی از فیلم Werewolf by Night را منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر جدیدی از این فیلم هالووینی هستیم.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو جدیدی از فیلم Werewolf by Night منتشر شده است. در ویدیو جدید فیلم گرگینه در شب که اختصاصی ایام هالووین برای پخش از دیزنی پلاس تولید شده، شاهد تصاویری از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم تا صحبت‌های کوین فایگی، رئیس مارول استودیو به‌همراه سازندگان و بازیگران فیلم هستیم. همچنین در طول این ویدیو تصاویر بیشتری از فیلم Werewolf by Night پخش می‌شود که در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Werewolf by Night درواقع اولین اثر برند Special Presentation دنیای سینمایی مارول است که به‌طور اختصاصی برای دیزنی پلاس تولید و پخش می‌شوند و فیلم The Guardians of the Galaxy Holiday Special دیگر اثر این برند است که برای ایام کریسمس امسال تولید شده است. البته کوین فایگی می‌گوید فیلم گرگینه در شب که با الهام از فیلم‌های ترسناک کلاسیک تولید شده قرار است اثر مهمی در MCU باشد.

گائل گارسیا برنال در نقش جک راسل ملقب به گرگینه در شب، لارا دانلی در نقش السا بلاداستون، هریت سنسوم هریس، ای‌آی هاماخر، یوجین باندورانت، کرک تاچر، لئوناردو نام، جیکوب مایا و دنیل جی واتس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Werewolf by Night حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مایکل جاکینو، آهنگساز برنده جایزه اسکار وظیفه کارگردانی فیلم گرگینه در شب را براساس فیلمنامه‌ای از پیتر کامرون و هدر کویین بر عهده داشته است.

فیلم Werewolf by Night در تاریخ ۷ اکتبر امسال (۱۵ مهر) از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. فیلم گرگینه در شب داستان گروهی مخفی از شکارچیان هیولا را دنبال می‌کند که پس از مرگ رهبر خود در قلعه بلادستون جمع می‌شوند و درگیر رقابتی مرموز و مرگبار برای یافتن یک اثر قدرتمند می‌شوند که آن‌ها را با هیولایی خطرناک رو‌به‌رو می‌کند.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده