نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۴

حضور بیل اسکاشگورد و لیلی رز دیپ در بازسازی فیلم Nosferatu رابرت اگرز

بازسازی فیلم Nosferatu به کارگردانی رابرت اگرز سرانجام با پیوستن بیل اسکاشگورد و لیلی رز دیپ به این فیلم وارد مراحل تولید شده است.

رابرت اگرز، کارگردان آثار تحسین شده‌ای چون فیلم The Witch، فیلم The Lighthouse و فیلم The Northman مدت زیادی می‌شود که قصد دارد تا بازسازی فیلم Nosferatu را کارگردانی کند و حتی در مقطعی آنیا تیلور جوی و هری استایلز قرار بود در این فیلم بازی کنند. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازسازی فیلم Nosferatu سرانجام قرار است جلوی دوربین برود. ددلاین گزارش داد که بیل اسکاشگورد با سابقه بازی در فیلم It و لیلی رز دیپ با سابقه بازی در فیلم The King برای بازی در این فیلم ترسناک قرارداد همکاری امضا کرده‌اند.

رابرت اگرز، کارگردان فیلم The Northman

ددلاین می‌گوید که بیل اسکاشگورد همیشه علاقه داشته تا در بازسازی فیلم Nosferatu بازی کند. بااین‌حال، آنیا تیلور جوی به علت برنامه شلوغی که دارد نمی‌توانست در این پروژه حضور پیدا کند و درنهایت اگرز پس از بررسی‌ گزینه‌های متعدد لیلی رز دیپ را بهترین گزینه برای این نقش دانسته است. اسکاشگورد قرار است نقش کنت اورلاک را در بازسازی فیلم Nosferatu بازی کند. رابرت اگرز وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم ترسناک را بر عهده دارد.

فیلم Nosferatu در سال ۱۹۲۲ براساس رمان دراکولا اثر برام استوکر ساخته شد. این فیلم محصول کشور آلمان است و گفته می‌شود که بازسازی این فیلم ترسناک قرار است برداشت جدید و متفاوتی از این فیلم باشد، اما به داستان و محتوای اصلی پایه‌بند خواهد بود. همچنین مشخص نیست این پروژه توسط Focus Features تأمین مالی خواهد شد یا شرکت دیگری وظیفه تولید و پخش آن را بر عهده خواهد گرفت. پیش از این نیز ورنر هرتسوک یک بازسازی دیگر از فیلم Nosferatu را کارگردانی کرده بود که این فیلم ترسناک در سال ۱۹۷۹ اکران شد.

لیلی رز دپ به همراه فیون وایتهد در فیلم voyagers

بازسازی فیلم Nosferatu هنوز دارای تاریخ اکران یا زمان شروع فیلم‌برداری نیست. بیل اسکاشگورد اخیرا در فیلم Boy Kills World برای نتفیلکس، فیلم John Wick: Chapter 4 و ریبوت فیلم The Crow بازی کرده است و در طول سال جاری نیز در فیلم Barbarian شاهد حضورش بودیم. لیلی رز دیپ نیز اخیرا در سریال The Idol بازی کرده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده