نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۲

اعلام تاریخ پخش فصل دوم سریال Slow Horses با بازی گری اولدمن

شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس اعلام کرد که طرفدارها چه زمانی باید منتظر پخش فصل دوم سریال مهیج جاسوسی Slow Horses با نقش‌آفرینی گری اولدمن باشند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس از تاریخ پخش فصل دوم سریال Slow Horses (اسب‌های آرام) با نقش‌آفرینی گری اولدمن پرده برداشته است. براساس اعلام این شبکه، طرفدارها باید دو ماه دیگر برای پخش دومین فصل این سریال مهیج جاسوسی در تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) منتظر بمانند.

دو اپیزود اول فصل ۲ سریال Slow Horses در این تاریخ به نمایش در می‌آید و ۴ قسمت باقیمانده تا ۳۰ دسامبر (۹ دی) به‌شکل هفتگی پخش می‌شوند. نخستین فصل این سریال در ماه آوریل به اپل تی‌وی پلاس راه یافت و با استقبال خوبی مواجه شد. این سریال به ماجرای اعضای سازمان جاسوسی Slough House می‌پردازد که ام‌آی‌فایو، مأموران خرابکار را به آن‌جا می‌فرستد. گری اولدمن نیز نقش جکسون لمب، رهبر بداخلاق و مأیوس گروه را بازی می‌کند.

فصل دوم سریال اسب‌های آرام به مأمورین خفته می‌پردازد که پس از بازگشت به خدمت، سازمان جاسوسی MI5 را در معرض خطر قرار می‌دهند و بخش Slough House را مجبور می‌کنند تا وارد عمل شود. مأمورین خفته به جاسوس‌ها یا مأمورین مخفی اطلاق می‌شود که برای مدت زمان طولانی به‌شکل ناشناس در سازمان یا کشور هدف حضور پیدا می‌کنند، اما درصدد انجام فوری عملیات نیستند و تا رسیدن دستور در زمان مناسب منتظر می‌مانند.

گری اولدمن، کریستین اسکات توماس، جک لودن، ساسکیا ریوز، رزالیند الیزار، کریستوفر پاتریک چانگ، فردی فاکس، کریس ریلی، ساموئل وست، سوفی اوکوندو، ایمی-فیون ادواردز، کادیف کیروان و جاناتان پرایس در سریال Slow Horses به ایفای نقش می‌پردازند. ویل اسمیت وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه و جیمز هاوز وظیفه کارگردانی سریال Slow Horses را برعهده دارند. این سریال جاسوسی براساس رمانی به همین نام اثر میک هرون ساخته شده است.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده