نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۲

اعلام تاریخ پخش فصل یازدهم سریال American Horror Story

شبکه FX و هولو سرانجام از تاریخ و برنامه پخش و نام فصل یازدهم سریال American Horror Story پرده برداشتند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ و نام فصل یازدهم سریال American Horror Story تایید و اعلام شده است. شبکه FX و هولو اعلام کردند که فصل یازدم سریال داستان ترسناک آمریکایی قرار است American Horror Story: New York City نام داشته باشد و پخش این سریال ترسناک با پخش همزمان دو قسمت اول از تاریخ چهارشنبه، ۱۹ اکتبر امسال (۲۷ مهر) از شبکه FX آغاز خواهد شد و یک روز پس از آن ازطریق برنامه FX on Hulu در دسترس کاربران شبکه هولو نیز قرار خواهد گرفت. 

همچنین مابقی قسمت‌های سریال American Horror Story: New York City به‌صورت هفته‌ای دو قسمت پخش خواهد شد تا در مجموع پخش هر ۱۰ قسمت فصل یازدهم سریال داستان آمریکایی تنها در طول ۵ هفته طول بکشد. همچنین مانند فصل‌های گذشته رایان مورفی، خالق این مجموعه ترسناک آنتولوژی برد فالچوک به‌همراه برای ساخت فصل یازدهم سریال American Horror Story بازگشته‌اند.

بیلی لورد، چارلی کارور، آیزاک کول پاول، زکری کینتو، ساندرا برنهارد، پتی لوپن، جوئل منتلو، دنی اوهر، لسلی گروسمان، راسل تووی، ربکا دایان، کل پن، دات ماری جونز، گیدئون گلیک و نیکو گریثام، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال American Horror Story: New York City حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. شبکه FX پیش از این اعلام کرد که بود در مجموع ۱۰۳ قسمت و ۹ فصل سریال داستان ترسناک آمریکایی بیش از یک میلیارد بار توسط بینندگان این شبکه تماشا شده است.

این سریال ترسناک آنتولوژی تاکنون ۱۶ جایزه امی و ۲ جایزه گلدن گلوب دریافت کرده است. سریال American Horror Story یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های شبکه FX است که ساخت آن تا فصل سیزدهم تمدید شده است. همچنین سریال American Horror Stories اسپین‌آف این مجموعه ترسناک برای شبکه هولو است که تاکنون دو فصل از این سریال ترسناک تولید و پخش شده است.


منبع Darkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده