نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۳

اولین تریلر My Father’s Dragon، انیمیشن جدید نتفلیکس و سازندگان Wolfwalkers

نتفلیکس و کارتون سالون اولین تریلر انیمیشن My Father’s Dragon را منتشر کردند که در آن شاهد تصاویر متعددی از اتفاقات این انیمیشن هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی انیمیشن My Father’s Dragon منتشر شده است. نتفلیکس و کارتون سالون به‌تازگی اولین تریلر این انیمیشن موردانتظار را منتشر کرده‌اند که در آن شاهد ماجراجویی المر هستیم که وارد یک جزیره خطرناک می‌شود و حالا ضمن نجات اژدها جوان، باید به او کمک کند تا بتواند به هدفی که قرار است به آن دست پیدا کند، برسد. در ادامه می‌توانید اولین تریلر انیمیشن My Father’s Dragon را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

نورا تومی، کارگردان انیمیشن The Breadwinner وظیفه کارگردانی انیمیشن My Father’s Dragon را براساس فیلمنامه‌ای از مگ لفاوه، نویسنده انیمیشن Inside Out، انیمیشن The Good Dinosaur و فیلم Captain Marvel بر عهده دارد. انیمیشن اژدهای پدرم داستان المر را دنبال می‌کند که پس از نقل مکان با مادرش به شهر در تلاش برای کنار آمدن با شرایط جدید است، اما المر برای یافتن Wild Island و اژدهای جوان در بندی که منتظر نجات داده شدن است، فرار می‌کند.

المر در این ماجراجویی با جانوران وحشی، یک جزیره مرموز و یک دوستی مادام العمر مواجه خواهد شد. جیکوب ترمبلی، گیتن ماتارازو، گلشیفته فراهانی، دایان ویست، ریتا مورنو، کریس اودوود، الن کامینگ، یارا شهیدی، جکی ارل هیلی، مری کی پلیس، لیتون میستر، اسپنس مور دوم، آدام برودی، چارلین وای، مگی لینکولن، جک اسمیت، ووپی گلدبرگ و ایان مک‌شین، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن My Father’s Dragon حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. 

انیمیشن My Father’s Dragon در تاریخ ۱۱ نوامبر امسال (۲۰ آبان) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده