نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۲

نمایش آخرین قربانیان مایکل مایرز در تریلر نهایی فیلم Halloween 3

یونیورسال پیکچرز تریلر نهایی فیلم Halloween Ends را منتشر کرده است که در آن شاهد نمایش آخرین نبرد لوری استرود با مایکل مایرز هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر نهایی فیلم Halloween Ends منتشر شده است. یونیورسال پیکچرز به‌تازگی تریلر جدید و نهایی فیلم Halloween 3 را منتشر کرده است که در طول تریلر شاهد آخرین تلاش‌ها و قربانیان مایکل مایرز هستیم و لوری استرود هم در مقابل تلاش می‌کند تا این قاتل بی‌رحم را برای همیشه به قتل برساند و به کارهای او خاتمه دهد. تریلر وعده پایان مجموعه فیلم اسلشری هالووین را می‌دهد و در ادامه می‌توانید تریلر نهایی فیلم Halloween Ends را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

جیمی لی کرتیس در نقش لوری استرود، جیمز جود کورتنی و نیک کسل در نقش نیک کسل/مایکل مایرز، اندی متیچاک، ویل پاتون، کایل ریچاردز، مایکل اولری، روهان کمپبل و عمر درسی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Halloween Ends حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت گذشته فیلم هالووین، دیوید گوردون گرین وظیفه کارگردانی و دنی مک‌براید وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم هالووین 3 را بر عهده داشته‌اند.

فیلم هالووین در سال ۲۰۱۸ روی پرده‌های سینما رفت و توانست مورد توجه منتقدان قرار بگیرد. این فیلم ترسناک درنهایت موفق شد بیش از ۲۵۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و پس از این موفقیت، یونیورسال به ساخت دو دنباله دیگر از فیلم Halloween چراغ سبز نشان داد. فیلم Halloween Kills که قسمت دوم فیلم هالووین است، سال گذشته در سالن‌های سینما و سرویس استریم پیکاک اکران شد و نقدهای متوسطی را دریافت کرد و این فیلم اسلشر و ترسناک بیش از ۱۳۱/۷ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است.

فیلم Halloween Ends قرار است به شکل همزمان در تاریخ ۱۴ اکتبر (۲۲ مهر)‌ در سالن‌های سینما و شبکه آنلاین پیکاک اکران شود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده