نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۴۷

تایید بازگشت ولورین با بازی هیو جکمن در فیلم Deadpool 3 | اعلام تاریخ اکران

رایان رینولدز با انتشار ویدیویی رسما بازگشت هیو جکمن، بازیگر نقش ولورین را در فیلم Deadpool 3 تایید کرد. همچنین تاریخ اکران این فیلم تایید شده است.

فیلم Deadpool 3 با درجه سنی بزرگسال توسط مارول استودیو در دست ساخت است، اما عدم انتشار اطلاعات جدید از این فیلم در D23 امسال باعث ناامیدی طرفداران شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات هیجان‌انگیز جدیدی از دنباله فیلم Deadpool منتشر شده است. رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول ویدیویی را در توییتر منتشر کرده است که در آن او در مورد حضورش در دنیای سینمایی مارول صحبت می‌کند، اما او واقعا ایده‌ای نتوانسته پیدا کند.

در ادامه ویدیو شاهد ورود هیو جکمن، بازیگر نقش ولورین هستیم که رینولدز به او می‌گوید که آیا او دوست دارد تا یکبار دیگر نقش ولورین را بازی کند که جکمن با آن موافقت می‌کند تا بالاخره رینولدز صاحب یک ایده جذاب برای ساخت فیلم Deadpool 3 شود. بدون شک این خبر جذابی برای طرفداران است که مدت‌ها منتظر ساخت کراس اوری بین دو شخصیت ددپول و ولورین بوده‌اند و حالا این رویا قرار است به واقعیت تبدیل شود. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در پایان ویدیو تایید شد که فیلم Deadpool 3 قرار است در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) اکران شد. شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم Deadpool 3 را بر عهده دارد. وندی مولینیو و لیزی مولینیو-لوگلین ملقب به خواهران مولینیو که بیشتر برای نوشتن فیلمنامه انیمیشن Bob's Burgers شناخته می‌شوند، وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم Deadpool را بر عهده گرفته‌اند. 

پوستر فیلم Deadpool 3 با محوریت تایید حضور ولورین

انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Deadpool 3 در سال ۲۰۲۳ آغاز شود. مدتی پیش نیز کوین فایگی، رئیس مارول استودیو به‌صورت رسمی تایید کرد که اتفاقات فیلم  ددپول 3 در داخل دنیای سینمایی مارول جریان دارد و همچنین درجه سنی فیلم بزرگسال (R) خواهد بود.فیلم Deadpool در سال ۲۰۱۶ روی پرده‌های سینما رفت و بیش از ۷۸۳ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد. در ادامه فیلم Deadpool 2 در سال ۲۰۱۸ اکران شد و این فیلم توانست بیش از ۷۸۵ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده