نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۶

اعلام تاریخ پخش فصل دوم سریال Alice in Borderland نتفلیکس

شبکه نتفلیکس سرانجام تاریخ پخش فصل دوم سریال Alice in Borderland را با انتشار تیزری رسما تایید و اعلام کرد.

فصل اول سریال Alice in Borderland در سال ۲۰۲۰ از نتفلیکس پخش شد و این سریال توانست به یکی از آثار محبوب نتفلیکس تبدیل شود و در ادامه این سریال برای فصل دوم تمدید شد. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل دوم سریال آلیس در سرزمین مرزی تایید و اعلام شده است. نتفلیکس در طول برنامه Tudum تایید کرد که فصل دوم سریال Alice in Borderland در تاریخ ۲۲ دسامبر امسال (۱ دی) از این سرویس استریم پخش خواهد شد.

همچنین اولین تیزر فصل دوم سریال Alice in Borderland منتشر شده است که در این تریلر کوتاه شاهد نمایش اتفاقات فصل دوم و پس از کلیف‌هنگر بزرگ فصل دوم هستیم که دوباره تمرکز آن روی آریسو با بازی کنتو یامازاکی و اوساگی با بازی تائو تسوچیا خواهد بود. همچنین در این تیزر تصاویری از شرکت کنندگان این سریال و همچنین تصاویری از میرا، مدیر سادیسیتی این بازی نمایش داده می‌شود که به‌نظر می‌رسد که حضور مرگ‌بارتری را قرار است در فصل دوم سریال آلیس در سرزمین مرزی داشته باشد.

گروهی از شخصیت‌ها در سریال Alice in Borderland

کنتو یامازاکی، تائو تسوچیا، رییسا ناکا، یوکی موریناگا، کیتا ماچیدا، شو آئویاگی، نیجیرو موراکامی، دوری ساکورادا، یوکی موریناگا، آیا آساهینا، آیاکا میوشی، یوری تسونماتسو، هایاتو ایسومورا، توموسیا یاماشیتا، هونامی ساتو، کای اینووکی و کاتسویا مایگوما، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Alice in Borderland حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. یوشیکی واتابه، یاسوکو کورامیتسو و شینسوکه ساتو وظیفه نوشتن فیلمنامه و شینسوکه ساتو وظیفه کارگردانی سریال آلیس در سرزمین مرزی را بر عهده دارند.

انتظار می‌رود فصل دوم سریال Alice in Borderland مانند فصل اول در ۸ قسمت تولید شده باشد. سریال آلیس در سرزمین مرزی اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر هارو آسو است که در آن شرکت کنندگان مجبور به رقابت در بازی‌های خطرناکی هستند و نوع بازی و دشواری‌های آن‌ها با ورق‌های بازی تعیین می‌شود. بازیکنان بعد از اینکه بازی خود را به پایان رساندند، «ویزا» دریافت می‌کنند تا بیشتر به رقابت بپردازند و اگر ویزا منقضی شود، اعدام می‌شوند.


منبع SlashFilm
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده