نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۷

اعلام تاریخ پخش فصل سوم و پایانی سریال Dead to Me

نتفلیکس با انتشار تریلری سرانجام تاریخ پخش فصل سوم و پایانی سریال Dead to Me را تایید و اعلام کرده است.

تیر ۹۹ بود که نتفلیکس از تمدید سریال Dead to Me برای فصل سوم خبر داد و در ادامه اعلام کرد که فصل سوم این سریال کمدی سیاه قرار است فصل پایانی آن باشد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل پایانی سریال مرده از نظر من سرانجام تایید و اعلام شده است. نتفلیکس در طول برنامه Tudum تایید کرد که فصل سوم و پایانی سریال Dead to Me در تاریخ ۱۷ نوامبر امسال (۲۶ آبان) از این سرویس استریم پخش خواهد شد.

همچنین تریلری از فصل سوم سریال Dead to Me منتشر شده است که بیشتر تصاویر آن متعلق به دو فصل اول سریال است و در اواخر آن شاهد پخش اولین تصاویر رسمی از فصل پایانی این سریال کمدی سیاه هستیم. سریال Dead to Me داستان جن را که یک زن بیوه است، دنبال می‌کند که به‌دنبال یافت راز مرگ همسرش است و در طول آن با یک زن خوش‌بین و عجیب به‌نام جودی دوست می‌شود که حال این دو باید رازهای یکدیگر را حفظ کنند.

کریستینا اپل‌ گیت در جن هاردینگ، لیندا کاردلیانی در نقش جودی هیل و جیمز مارسدن در نقش بن وود (برادر استیو) از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Dead to Me حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. انتظار می‌رود فصل پایانی این سریال کمدی مانند دو فصل گذشته در ۱۰ قسمت تولید شده باشد. لیز فلدمن، خالق، نویسنده و شورانر سریال Dead to Me برای ساخت فصل سوم و پایانی این سریال کمدی سیاه نیز بازگشته است. او همچنین قراردادی چندجانبه با نتفلیکس امضا کرده است.


منبع TVLine
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده