نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۱

انتشار تریلر جدید انیمیشن Strange World دیزنی

والت دیزنی تریلر جدید و رسمی انیمیشن Strange World را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات این انیمیشن است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از انیمیشن Strange World منتشر شده است. این تریلر که درواقع تریلر رسمی این انیمیشن علمی تخیلی است، تصاویر بیشتری از اتفاقات انیمیشن جدید دیزنی را نشان می‌دهد که تمرکز آن روی سه نسل از خانواده کلید است که باید اختلافات را کنار بگذارند تا جلوی تهدیدی بزرگ در دنیای ناشناخته را بگیرند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

جیک جیلنهال، دنیس کواید، جابوکی یانگ وایت، گابریل یونیون، لوسی لیو و آلن تودیک، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Strange World حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. دن هال، کارگردان انیمیشن Big Hero 6، دستیار کارگردان انیمیشن Moana و کارگردان انیمیشن Raya and the Last Dragon، وظیفه کارگردانی انیمیشن Strange World را بر عهده دارد. همچنین کویی نگوین، نویسنده انیمیشن رایا و آخرین اژدها وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن جدید دیزنی را بر عهده داشته است.

این انیمیشن اورجینال اکشن و ماجراجویی با الهام از مجلات پالپ یا زرد و داستان‌های مشهور نیمه اول قرن بیستم در دست ساخت است. در انیمیشن Strange World قرار است به اعماق یک سرزمین ناشناخته و خطرناک سفر کنیم که موجودات خارق‌العاده در انتظار خانواده افسانه‌ای کلید هستند. خانواده‌ای از کاوشگران که اختلاف بین آن‌ها تهدیدی برای نابودی آخرین و مهم‌ترین مأموریت آن‌ها است.

انیمیشن Strange World قرار است در تاریخ ۲۳ نوامبر (۲ آذر) اکران شود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده