نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۸

مشخص شدن نویسندگان فیلمنامه ریبوت فیلم Fantastic Four مارول

مارول استودیو پس از مشخص کردن کارگردان ریبوت فیلم Fantastic Four، حالا نویسندگان فیلمنامه این فیلم ابرقهرمانی را استخدام کرده است.

مدتی پیش کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در جریان رویداد D23 تایید کرد که مت شکمن، کارگردان سریال WandaVision وظیفه کارگردانی ریبوت فیلم Fantastic Four را بر عهده گرفته است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسندگان فیلمنامه این فیلم ابرقهرمانی دنیای سینمایی مارول شخص شده است. جف کاپلان و ایان اسپرینگر وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم چهار شگفت انگیز را بر عهده گرفته‌اند.

ددلاین می‌گوید اکنون کاپلان و اسپرینگر تمرکز خود را روی نوشتن فیلمنامه ریبوت فیلم Fantastic Four گذاشته‌اند و اکنون تمرکز شکمن و فایگی روی انتخاب بازیگران و اعضای گروه چهار شگفت‌انگیز برای این فیلم است. ریبوت فیلم Fantastic Four بخشی از فاز ششم دنیای سینمایی مارول است که در آن به داستان مولتی‌ورس خاتمه خواهد داد. فیلم Avengers: The Kang Dynasty و فیلم Avengers: Secret Wars بخشی از فاز ششم MCU هستند.

در حال حاضر زمان شروع فیلم‌برداری و تولید ریبوت فیلم Fantastic Four مشخص نیست، اما مدتی پیش جاستین کرول، خبرنگار ددلاین گفته بود که هنوز تا انتخاب بازیگران این فیلم فاصله داریم. قابل انتظار است که مراحل تولید این فیلم از سال ۲۰۲۳ آغاز شود و طبق گفته کوین فایگی، ریبوت فیلم Fantastic Four قرار نیست یک داستان منشا را روایت کند. کاپلان و اسپرینگر نویسندگان جدیدی هستند که مدتی پیش فیلمنامه فیلم Disaster Wedding را به برادران وارنر فروخته بودند و گفته می‌شود که مورد توجه تهیه‌کنندگان هالیوود هستند.

ریبوت فیلم Fantastic Four قرار است در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) اکران شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده