نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۲

پخش نخستین تریلر فیلم ترسناک Hellraiser جدید

شبکه هولو نخستین تریلر بازسازی فیلم Hellraiser را پخش کرد که جیمی کلیتون را در نقش کله‌میخی، رهبر موجوداتی اهریمنی با نام معتکف‌ها قرار می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی هولو نخستین تریلر بازسازی فیلم Hellraiser (برپاخیزان جهنم) را به اشتراک گذاشته است. این اثر یک بازسازی از فیلم ترسناک کلاسیکی با همین نام به کارگردانی کلایو بارکر است که در سال ۱۹۸۷ روی پرده‌ی سینما رفت. بازسازی فیلم Hellraiser که برای نمایش در تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر) برنامه‌ریزی شده است، جیمی کلیتون را در نقش کله‌میخی (Pinhead)، کاراکتر شرور اصلی مجموعه قرار می‌دهد.

دانلود ویدیو از آپارات

دیوید بروکنر، کارگردان فیلم‌های The Night House (خانه‌ی شب) و The Ritual (آیین) سکان هدایت بازسازی فیلم Hellraiser را در دست داشت و فیلم‌نامه‌ی آن را بن کالینز و لوک پیوتروسکی براساس داستانی از دیوید اس. گویر به رشته‌ی تحریر در آوردند. از بازیگرهای این فیلم ترسناک نیز می‌توان به اودسا آزیون، جیمی کلیتون، آدام فیسون، درو استارکی، برندون فلین، آئویف هیندز، جیسون لیلز، یینکا اولورونیف، سلینا لو، زکری هینگ و کیت کلارک اشاره کرد.

در خلاصه داستان بازسازی فیلم Hellraiser آمده است: «زن جوانی که با اعتیاد دست‌وپنجه نرم می‌کند، جعبه‌ی باستانی اسرارآمیزی به‌دست می‌آورد؛ غافل از اینکه کاربرد آن احضار معتکف‌ها، گروهی از موجودات ماواءطبیعی سادیستی از بُعد دیگری است». دیوید اس. گویر، کلایو بارکر، مارک توبروف و کریس استون وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی این پروژه را برعهده دارند و گری باربر، پیتر اویلاتاگر و تاد ویلیامز به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی آن فعالیت می‌کنند.

تولید بازسازی فیلم Hellraiser برعهده‌ی شرکت اسپای‌گلس مدیا است. مجموعه فیلم‌های برپاخیزان جهنم براساس رمان ترسناک The Hellbound Heart نوشته‌ی کلایو بارکر ساخته شده است. نخستین فیلم مجموعه در سال ۱۹۸۷ روی پرده‌ی سینما رفت و داستان همسری بی‌وفا را روایت می‌کرد که در تلاش برای نجات معشوقه مُرده‌ی خود از جهنم است. کله‌میخی شخصیت شرور اصلی مجموعه است که موجودات اهریمنی آزارگری با نام معتکف‌ها را رهبری می‌کند؛ موجوداتی که ازطریق یک جعبه‌ی اسرارآمیز عتیقه احضار می‌شوند. درمجموع ۱۰ فیلم از این مجموعه تولید و اکران شده است.

بازسازی فیلم Hellraiser تنها اثری نیست که از مجموعه‌ی برپاخیزان جهنم در دست تولید قرار دارد. شبکه‌ی HBO درحال‌حاضر مشغول تولید یک اقتباس تلویزیونی از این مجموعه‌ی دلهره‌آور است که کلایو بارکر برای تهیه‌کنندگی اجرایی و دیوید گوردون گرین برای کارگردانی برخی از اپیزودهای آن در نظر گرفته شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده