نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۷

ساخت فیلم کنستانتین 2 با بازی کیانو ریوز

برادران وارنر در حال همکاری با جی جی آبرامز و بد ربات برای ساخت یک دنباله برای فیلم Constantine با بازی کیانو ریوز است.

پس از احیا فیلم The Matrix توسط برادران وارنر در سال گذشته، حالا به‌دنبال احیا کردن فیلم دیگری از کیانو ریوز است. طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله فیلم Constantine محصول سال ۲۰۰۵ در دست ساخت است. برادران وارنر در همکاری با بد ربات که به جی جی آبرامز تعلق دارد، در حال ساخت فیلم Constantine 2 است که کیانو ریوز برای بازی در نقش جان کنستانتین و فرانسیس لارنس، کارگردان قسمت اول برای کارگردانی دنباله فیلم Constantine باز خواهند گشت.

همچنین آکیوا گلدزمن، نویسنده با تجربه آثاری چون فیلم The Da Vinci Code، فیلم I Am Legend و سریال Fringe، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Constantine 2 را بر عهده گرفته است. علاوه‌براین جی جی‌ آبرامز به‌همراه هانا مینگلا و گلدزمن به‌عنوان تهیه‌کننده نیز در فیلم کنستانتین 2 حضور دارد. این خبر در حالی منتشر می‌شود که برادران وارنر دیسکاوری دچار مشکلات شدید مالی است و همچنین ساخت سریال Constantine توسط شبکه HBO Max متوقف شده است.

جی جی آبرامز

هرچند سریال کنستانتین همچنان ممکن است مانند سریال Madame X و انیمیشن Batman: Caped Crusader در شبکه دیگری احیا شود. فیلم Constantine در سال ۲۰۰۵ موفق شد بیش از ۲۳۰ میلیون دلار در گیشه فروش کند و در ادامه سریال کنستانتین با بازی مت رایان برای پخش از شبکه NBC تولید شد که این سریال پس از یک فصل لغو شد. البته این شخصیت در ادامه در سریال Arrow و سپس سریال Legends of Tomorrow بازگشت.

در هر حال کیانو ریوز برنامه نسبتا شلوغی دارد. او به‌تازگی در فیلم John Wick: Chapter 4 بازی کرده است و برای بازی در نقش جان ویک در فیلم John Wick: Chapter 5 نیز باز خواهد گشت. او همچنین قرار است در سریال The Devil in the White City برای شبکه هولو و فیلم BRZRKR برای نتفلیکس جلوی دوربین برود. لارنس نیز اخیرا فیلم Slumberland را کارگردانی کرده است و هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes حضور دارد.

همچنین لارنس به‌تازگی برای کارگردانی فیلم BioShock برای شبکه نتفلیکس انتخاب شده است. هنوز تاریخی برای شروع تولید یا اکران فیلم Constantine 2 در نظر گرفته نشده است و این پروژه هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده