نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۸

حضور دیوید هاربر در فیلم Gran Turismo

دیوید هاربر، بازیگر سریال Stranger Things پس از توافق با سونی پیکچرز قرار است در فیلم Gran Turismo به ایفای نقش بپردازد.

خرداد امسال مشخص شد فیلم Gran Turismo در دست ساخت است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگر این فیلم از مجموعه پلی استیشن مشخص و معرفی شده است. دیوید هاربر، بازیگر سریال Stranger Things پس از توافق با سونی پیکچرز به جمع بازیگران فیلم گرن توریسمو اضافه شده است. هاربر قرار است نقش یک راننده بازنشسته را در این فیلم بازی کند که به یک نوجوان آموزش رانندگی خواهد داد. همچنین مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Gran Turismo قرار است از هفته آینده آغاز شود.

نیل بلومکمپ، کارگردان فیلم District 9 وظیفه کارگردانی فیلم Gran Turismo را بر عهده دارد. فیلم گرن توریسمو براساس یک داستان واقعی در دست ساخت است که داستان یک گیمر نوجوان را دنبال می‌کند که با پلی استیشن از تجربه بازی Gran Turismo لذت می‌برد و رویای تبدیل شدن به یک راننده حرفه‌ای را در سر داشت. این شخص اکنون واقعا تبدیل به یک راننده حرفه‌ای مسابقات اتومبیل‌رانی شده است.

هوش مصنوعی بسیار پیشرفته Gran Turismo Sophy سونی

همچنین جیسون هال، نویسنده فیلم American Sniper وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Gran Turismo را بر عهده گرفته است. سونی پیکچرز تحت برند پلی استیشن پروداکشنز در حال ساخت چندین اقتباس براساس بازی‌های خود مثل سریال Horizon Zero Dawn برای نتفلیکس، سریال The Last of Us برای شبکه HBO، سریال Twisted Metal برای پیکاک، سریال God of War برای آمازون، فیلم Ghost of Tsushima، فیلم Days Gone و فیلم Gravity Rush است.

دیوید هاربر بیشتر برای بازی در نقش جیم هاپر در سریال Stranger Things شناخته می‌شود و از دیگر نقش‌های او می‌توان به فیلم Revolutionary Road، فیلم Quantum of Solace، فیلم Snitch، سریال Pan Am، فیلم The Green Hornet، فیلم The Equalizer، فیلم Black Mass، فیلم Suicide Squad، فیلم Hellboy، فیلم Extraction، فیلم No Sudden Move و فیلم Black Widow اشاره کرد. فیلم Violent Night و فیلم We Have a Ghost کارهای بعدی هاربر هستند و همچنین او قرار است برای بازی در نقش رد گاردین در فیلم Thunderbolts بازگردد. هاربر همچنین قرار است در سریال My Dentist’s Murder Trial برای شبکه HBO جلوی دوربین برود.

فیلم Gran Turismo قرار است در تاریخ ۱۱ آگست ۲۰۲۳ (۲۰ مرداد ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده