نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۶

مشخص شدن تاریخ پخش فیلم Disenchanted دیزنی با بازی ایمی آدامز

والت دیزنی با انتشار یک تریلر سرانجام تاریخ پخش فیلم Disenchanted با بازی ایمی آدامز از دیزنی پلاس را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فیلم Disenchanted مشخص و اعلام شده است. والت دیزنی در جریان رویداد D23 اولین تریلر دنباله فیلم Enchanted را منتشر کرد که اتفاقات این فیلم موزیکال کمدی ۱۵ سال پس از حوادث قسمت اول جریان دارد که جیزل،‌ رابرت و مورگان به خانه جدید خود نقل مکان کرده‌اند. این در حالی است که جامعه تحت نظارت مالوینا مونرو است که نیت‌های پلیدی برای خانواده در سر دارد.

زمانی‌که مشکلات زیادی به‌وجود می‌آید، جیزل آرزو می‌کند که کاش زندگی آن‌ها مثل افسانه‌ها بود و طلسم نتیجه عکس می‌دهد و حالا جیزل باید برای نجات خانواده‌، سرزمین و پادشاهی اندلاسیا پیش از اینکه ساعت به نیمه شب برسد، تلاش کند. همچنین دیزنی در پایان تریلر مشخص کرد که فیلم Disenchanted در تاریخ ۲۴ نوامبر امسال (۳ آذر) از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد و در ادامه می‌توانید این تریلر را از یوتیوب دیزنی تماشا کنید.

تماشا تریلر رسمی فیلم Disenchanted از یوتیوب

ایمی آدامز، پاتریک دمپسی، جیمز مارسدن، ایدینا منزل، مایا رودولف، ایوت نیکول براون، جیما مایز، اسکار نونز، گابریلا بالداچینو و کولتون استوارت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Disenchanted حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آدام شنکمن وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Enchanted را بر عهده داشته و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم کمدی موزیکال بر عهده آدام شنکمن، بریجت هیلز، ریچارد لاگراونیس، اسکات نوستدتر و مایکل اچ. وبر بوده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده