نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۱

انتشار اولین تریلر سریال پرسی جکسون

استودیوی قرن بیستم اولین تیزر تریلر سریال Percy Jackson and the Olympians را منتشر کرده است که در آن شاهد نگاهی کوتاه از سریال هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر سریال Percy Jackson and the Olympians منتشر شده است. این تریلر در رویداد D23 منتشر شده است که در آن شاهد ورود پرسی جکسون به‌عنوان یک پسر بچه ۱۲ ساله نیمه خدا و نیمه انسان هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

واکر اسکوبل در نقش پرسی جکسون، آرین سیمهادری در نقش گروور آندروود، لیا ساوا جفریس در نقش آنابث چیس، جیسون منتزوکس، ویرجینیا کول، گلین ترمن، مگان مولالی و تیم شارپ از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Percy Jackson and the Olympians حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت و مراحل فیلم‌برداری و تولید این سریال همچنان ادامه دارد. برخلاف دو اقتباس سینمایی، ریک ریوردن، خالق رمان‌های پرسی جکسون روی ساخت این سریال لایو اکشن نظارت کامل را خواهد داشت.

جیمز بابین، کارگردان آثاری چون فیلم The Muppets، وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت یا آزمایشی سریال Percy Jackson را بر عهده دارد. جان استینبرگ، سازنده سریال Black Sails و سریال The Old Man به‌همراه ریوردن وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت آزمایشی سریال پرسی جکسون را بر عهده گرفته است. جان استینبرگ در نقش شورانر نیز در سریال Percy Jackson and the Olympians نقش خواهد داشت که انتظار می‌رود این سریال در سال ۲۰۲۴ از دیزنی پلاس پخش شود.

طبق خلاصه داستان منتشر شده، این سریال لایو اکشن داستان یک پسر بچه ۱۲ ساله نیمه خدای امروزی به‌نام پرسی جکسون را روایت می‌کند که به‌تازگی با قدرت‌های ماورالطبیعی خود آشنا شده و کنار آمده است، اما زئوس، خدای آسمان او را متهم به دزدین سلاح صاعقه، قدرتمندترین سلاح در دنیا می‌کند. اکنون پرسی جکسون باید در سراسر آمریکا برای یافتن دزد صاعقه سفر کند تا نظم را به المپوس بازگرداند و جلوی شروع یک جنگ تازه را بگیرد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده