نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۲

تمایل جیمز گان به تولید فیلم هیتمن پیش از کارگردانی Guardians of the Galaxy

جیمز گان با انتشار توئیتی گفت که پیش از کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy در فکر تولید یک فیلم با درجه‌ی سنی بزرگسال از هیتمن بوده است.

با استناد به تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، جیمز گان اعلام کرد که چند هفته قبل از انتخاب به‌عنوان کارگردان فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) شرکت مارول، ایده‌ی تولید فیلم Hitman (هیتمن) را ارائه کرده بود.

جیمز گان اخیرا با انتشار یک توئیت تازه در این‌باره اظهار داشت: «هفته‌ها قبل از اینکه سکان هدایت فیلم نگهبانان کهکشان را در دست بگیرم، ایده‌ی تولید یک فیلم HITMAN را به استودیویی ارائه دادم. این استودیو تمایل زیادی به استخدام من داشت، اما یکی از تهیه‌کنندگان موافق انجام این کار نبود. من آن زمان ناراحت بودم، اما خدا را شکر می‌کنم. زیرا اگر آن‌ها موافقت می‌کردند، هرگز نمی‌توانستم فیلم Guardians of the Galaxy را بسازم».

ایده‌ی جیمز گان می‌توانست منجربه تولید یک فیلم با درجه‌ی سنی R یا بزرگسال از هیتمن شود که یک سروگردن بالاتر از دو اقتباس سینمایی قبلی از این مجموعه‌ی مخفی‌کاری شرکت IO Interactive قرار بگیرد. نخستین فیلم Hitman که در سال ۲۰۰۷ روی پرده‌ی سینما رفت، تیموتی اولفینت را در نقش مأمور ۴۷ قرار داد و در فیلم Hitman: Agent 47 (هیتمن: مأمور ۴۷)، محصول ۲۰۱۵ روپرت فرند نقش این قاتل حرفه‌ای را بازی کرد.

مجموعه بازی‌های هیتمن نیز کماکان با قدرت به کارش ادامه می‌دهد. بازی Hitman 3 در ژانویه ۲۰۲۱ در دسترس کاربران پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، کامپیوتر و نینتندو سوییچ قرار گرفت و شرکت آی‌او اینتراکتیو همچنان به پشتیبانی از آن ادامه می‌دهد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده