نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۵۹

انتشار اولین تریلر سریال Secret Invasion و اخبار بیشتر از دنیای سینمایی مارول

مارول استودیو در جریان رویداد D23 اولین تریلر سریال Secret Invasion را منتشر کرد و اطلاعات بیشتری از فیلم‌ها و سریال‌های خود را منتشر کرده است.

مارول استودیو در رویداد D23 به به‌روزسانی در مورد برخی از فیلم‌ها و سریال‌های خود پرداخته است. اولین نمایش مهم مارول بدون شک معرفی آثار Special Presentation است که فیلم Werewolf By Night قرار است اولین اثر این بخش جدید باشد. مارول استودیو اولین تریلر فیلم گرگینه در شب را منتشر کرد که در آن شاهد اثری کاملا متفاوت با دیگر آثار مارول هستیم که ظاهرا با الهام از آثار ترسناک کلاسیک ساخته شده است و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

مایکل جاکینو، آهنگساز برنده جایزه اسکار وظیفه کارگردانی فیلم Werewolf by Night را بر عهده داشته است. گائل گارسیا برنال در نقش گرگینه در شب و لارا دانلی از جمله بازیگران این فیلم هستند. فیلم Werewolf by Night در تاریخ ۷ اکتبر امسال (۱۵ مهر) از دیزنی پلاس پخش خواهد شد و در ادامه می‌توانید شاهد پوستر این فیلم باشید:

پوستر فیلم Werewolf by Night

در ادامه نوبت به سریال Secret Invasion رسید و اولین تریلر این سریال موردانتظار منتشر شد. در طول اولین تریلر تهاجم مخفی شاهد بازگشت نیک فیوری هستیم که حالا وارد ماموریتی می‌شود که تصمیم ندارد در آن از کسی کمک بگیرد. درواقع نیک فیوری در تلاش است تا دوباره هویت خود را باز پس بگیرد و نژاد اسکرال به‌دنبال متوقف کردن او هستند. در ادامه می‌توانید اولین تریلر سریال Secret Invasion را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سریال Secret Invasion در سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، بن مندلسون در نقش تالوس، کوبی اسمالدرز در نقش ماریا هیل، مارتین فریمن در نقش اورت راس، دان چیدل در نقش وار ماشین، الیویا کلمن، امیلیا کلارک، کینگلزی بن-ادیر در نقش شرور و منفی اصلی، کریستوفر مک‌دونالد و کیلیان اسکات، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Secret Invasion حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کایل برداستریت به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Secret Invasion حضور دارد. همچنین توماس بزوچا و علی سلیم وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال تهاجم مخفی را بر عهده داشته‌اند. در ادامه مارول تایید کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Armors Wars با بازی دان چیدل به‌همراه سریال Daredevil از سال آینده آغاز خواهد شد. مارول سپس رسما تایید کرد که مت شکمن، کارگردان سریال وانداویژن وظیفه کارگردانی فیلم Fantastic Four را بر عهده گرفته است، اما اطلاعات بیشتری مثل فهرست بازیگران منتشر نشد.

ریبوت فیلم Fantastic Four قرار است در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) اکران شود. در ادامه فهرست بازیگران فیلم Captain America: New World Order مشخص شد که علاوه‌بر بازگشت آنتونی مکی در نقش سم ویلسون ملقب به کاپیتان آمریکا، در این فیلم شاهد حضور دنی رامیرز در نقش واکین تورس به‌عنوان فالکون جدید، تیم بلیک نلسون در نقش لیدر به‌عنوان شخصیت شرور اصلی فیلم، شیرا هاس در نقش سابرا و کارل لامبلی در نقش آیزایا بردلی خواهیم بود.

ژولیوس اونا وظیفه کارگردانی فیلم کاپیتان آمریکا 4 را براساس فیلمنامه‌ای از مالکوم اسپلمن و دالان موسون بر عهده دارد. فیلم Captain America: New World Order قرار است در تاریخ ۳ می ۲۰۲۴ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکران شود. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Captain America 4 از سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد. در ادامه مارول استودیو با انتشار یک کانسپت آرت از فیلم Thunderbolts از اعضای تیم اصلی این فیلم پرده برداشت:

کانسپت آرت اعضای تیم تاندربولتز در فیلم Thunderbolts

فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا، سباستین استن در نقش باکی بارنز ملقب به وینتر سولجر، وایت راسل در نقش جان واکر ملقب به US Agent، دیوید هاربر در نقش الکسی شوستاکوف ملقب به رد گاردین، هانا جان کامن در نقش گوست، اولگا کوریلنکو در نقش تسکمستر و جولیا لوئی درایفوس در نقش والنتینا، اعضای گروه تاندربولتز را تشکیل می‌دهند. البته شاهد غیبت زیمو با بازی دانیل برول هستیم که برخی اعتقاد دارند شاید او شخصیت منفی فیلم باشد.

جیک شرایر وظیفه کارگردانی فیلم Thunderbolts را براساس فیلمنامه‌ای از اریک پیرسون بر عهده دارد.همچنین مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم تاندربولتز برای تابستان سال آینده برنامه‌ریزی شده است. فیلم Thunderbolts برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ (۵ مرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است که این فیلم پایان دهنده فاز پنجم دنیای سینمایی مارول خواهد بود. همچنین مارول استودیو حضور جاناتان کی کوان، بازیگر فیلم Everything Everywhere All at Once در نقش یکی از اعضای TVA در فصل دوم سریال Loki را تایید کرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده