نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۱

انتشار اولین تصویر رسمی انیمیشن Win or Lose | اولین سریال پیکسار

اولین تصویر رسمی انیمیشن Win or Lose که اولین سریال انیمیشنی اورجینال و بلند پیکسار برای دیزنی پلاس است، منتشر شده است.

پیکسار در حال ساخت یک سریال انیمیشنی اورجینال و بلند برای پخش از دیزنی پلاس است و حالا اولین تصویر رسمی انیمیشن Win or Lose منتشر شده است. این انیمیشن داستان یک تیم سافت‌بال مدرسه به‌نام پیکلز را دنبال می‌کند که در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می‌کند و تمرکز آن روی مربی دن به صداپیشگی ویل فورته خواهد بود. در این تصویر شاهد تیم پیکلز و مربی دن هستیم که درکنار زمین در حال شادی هستند و در ادامه می‌توانید شاهد این تصویر باشید:

مربی دن و تیمش در انیمیشن Win or Lose

کری هابسون و مایکل ییتس وظیفه ساخت انیمیشن Win or Lose را بر عهده دارند که علاوه‌بر حضور به‌عنوان شورانر، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را نیز بر عهده خواهند داشت. دیوید لالی در ساخت انیمیشن بردن یا باختن به هابسون و ییتس کمک خواهد کرد. پیکسار وعده داده است که هر قسمت این انیمیشن از نگاه یکی از شخصیت‌های انیمیشن روایت خواهد شد و اتفاقات انیمیشن در یک مدرسه در مقطع راهنمایی جریان دارد.

انیمیشن Win or Lose در سال ۲۰۲۳ از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد. پیکسار پیش از این چند انیمیشن سریالی کوتاه انیمیشن Forky Asks a Question، انیمیشن Dug Days و انیمیشن Cars on the Road را برای پخش از دیزنی پلاس به‌همراه انیمیشن کوتاه در قالب برنامه SparkShorts تولید و پخش کرده بود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده