نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۷

دنیل کریگ به‌دنبال حل معمای قتل جدید در اولین تریلر فیلم Knives Out 2 نتفلیکس

شبکه نتفلیکس اولین تریلر فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery با بازی دنیل کریگ را منتشر کرد که در آن شاهد معمای قتل جدیدی هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery منتشر شده است. در طول این تریلر شاهد قتلی مرموز در مهمانی مایلز بران، یک بیلیونر فناوری در کشور یونان هستیم که بنوا بلنک برای حل معمای این قتل وارد عمل می‌شود. در طول تریلر بلنک مانند فیلم Knives Out از تمامی مهمانان بازجویی می‌کند و صد البته این تریلر تلاش می‌کند تا همه شخصیت‌ها را مضنون جلوه دهد.

فیلم Knives Out 2 مانند قسمت اول یک فیلم پر ستاره است و در ادامه اولین تریلر فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery را ازطریق یوتیوب نتفلیکس تماشا کنید و سپس شاهد اولین پوستر این فیلم باشید که در آن شاهد بازگشت دنیل کریگ در نقش بنوا بلنک هستیم:

دنیل کریگ در اولین پوستر Glass Onion: A Knives Out Mystery

رایان جانسون، کارگردان و نویسنده فیلم Knives Out برای نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery بازگشته است. دنیل کریگ در نقش بنوا بلنک، دیو باتیستا، ادوارد نورتون، کاترین هان، جنل مونی، کیت هادسن، لسلی اودم جونیور، جسیکا هنویک، مدلین کلاین، ایتن هاوک و جیدا پینکت اسمیت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Knives Out 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Knives Out در سال ۲۰۱۹ اکران شد و این فیلم توانست پس از تحسین منتقدان، بیش از ۳۱۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. بودجه ساخت این فیلم تنها ۴۰ میلیون دلار بود. همچنین فیلم Knives Out موفق شد نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال نیز شود. علاوه‌براین، جانسون مدتی پیش تایید کرد که نوشتن فیلمنامه فیلم Knives Out 3 را پیش از شروع تولید قسمت دوم به پایان رسانده بود.

فیلم Knives Out 2 در تاریخ ۲۳ دسامبر (۲ دی) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. اتفاقات فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery در کشور یونان جریان دارد و بنوا بلنک با پرونده جنایی و مرموز جدیدی مواجه خواهد شد. همچنین فیلم Knives Out 3 در دست ساخت است که جانسون برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه به‌همراه کریگ برای بازی در نقش بنوا بلنک در این فیلم نیز باز خواهند گشت.


منبع Empire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده