نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۶

انتشار اولین تریلر انیمیشن جدید نتفلیکس و کارگردان Coraline

نتفلیکس اولین تریلر انیمیشن Wendell and Wild را منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر جذابی از انیمیشن جدید کارگردان Coraline هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر انیمیشن Wendell and Wild منتشر شده است. در اولین تریلر انیمیشن وندل و وایلد که جدیدترین انیمیشن هنری سیلیک پس از سال ۲۰۰۹ است، شاهد نمایش زندگی دختری به‌نام کت هستیم که پس از مرگ پدر و مادرش، زندگی‌اش کاملا تغییر پیدا کرده است و در طول تریلر این انیمیشن استاپ موشن شاهد اشاره به هیولاها تا موارد ماور الطبیعه متعدد هستیم. در ادامه می‌توانید اولین تیزر تریلر انیمیشن Wendell and Wild را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

هنری سیلیک، کارگردان آثاری چون انیمیشن The Nightmare Before Christmas، انیمیشن James and the Giant Peach، انیمیشن Monkeybone و انیمیشن Coraline وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه را انیمیشن Wendell and Wild بر عهده داشته که جردن پیل در نوشتن فیلمنامه این انیمیشن به سیلیک کمک کرده است. نتفلیکس همچنین اولین پوستر انیمیشن Wendell and Wild را منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

اولین پوستر انیمیشن Wendell and Wild

انیمیشن Wendell and Wild داستان دو برادر شیطان صفت، وندل و وایلد را دنبال می‌کند که از کت الیوت ۱۳ ساله کمک می‌گیرند تا آن‌ها را به سرزمین زنده‌ها احضار کنند. کیگان-مایکل کی، جردن پیل، لیریک راس، آنجلا باست، جیمز هنگ، سام زلایا، تامارا اسمارت، سیما ویردی، رامونا یونگ، وینگ ریمز،‌ ناتالی مارتینز، تانتو کاردینال، ایگال ناور، گری گیتوود، گابریل دنیس، دیوید هیروود و ماکسین پیک، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Wendell and Wild حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

انیمیشن Wendell and Wild در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. همچنین این انیمیشن استاپ موشن قرار است اکران کوتاهی را در سینماهای منتخب در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) داشته باشد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده