نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۵

پیوستن کرنان شیپکا به دواین جانسون و کریس ایوانز در فیلم کمدی اکشن جدید آمازون

کرنان شیپکا جدیدترین بازیگری است که پس از توافق با آمازون به فیلم Red One با بازی دواین جانسون و کریس ایوانز اضافه شده است.

آمازون در حال ساخت یک فیلم کمدی اکشن جدید برای ایام تعطیلات سال نو است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر جدیدی به این فیلم اضافه شده است. کرنان شیپکا، بازیگر سریال Chilling Adventures of Sabrina با شبکه آمازون به توافق رسیده و قرار است در فیلم Red One نقش‌آفرینی کند. پیش از این دواین جانسون ملقب به راک و کریس ایوانز برای حضور در این فیلم کمدی اکشن با آمازون قرارداد همکاری امضا کرده بودند.

جیک کاسدان، کارگردان فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle و فیلم Jumanji: The Next Level وظیفه کارگردانی فیلم Red One را بر عهده دارد. در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم Red One در دسترس نیست؛ اما کریس مورگان، نویسنده ۹ قسمت از مجموعه فیلم سریع و خشن وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن کمدی را براساس داستانی از هیرام گارسیا بر عهده خواهد داشت.

کاسدان و جانسون پیش از این در دو قسمت فیلم جومانجی همکاری بسیار موفقی داشتند و این دو فیلم در مجموع بیش از ۱/۷ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند. کرنان شیپکا بیشتر برای بازی در سریال Mad Men و سریال Chilling Adventures of Sabrina شناخته می‌شود و از دیگر آثار او می‌توان به فیلم The Silence، فیلم Let It Snow، سریال Feud، فیلم The Blackcoat's Daughter و فیلم Carriers اشاره کرد.

از آثار آینده شیپکا می‌توان به سریال The White House Plumbers، فیلم Wildflower و فیلم Totally Killer اشاره کرد و او هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Sweethearts و فیلم Berlin Nobody حضور دارد. شیپکا همچنین برای بازی در نقش سابرینا اسپلمن در دو قسمت سریال Riverdale بازگشته بود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده