نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

اِستِفِن اَمِل: کار Arrow به اتمام رسید، در فصل سوم برای آخرین بار لباس وی را پوشیدم

اِستِفِن اَمِل، ستاره پرطرفدار سریال Arrow، در جدیدترین صحبت‌های خود اعلام کرده کار آلیور کوئین با شخصیت کمان‌دار به پایان رسیده و وی در انتهای فصل سوم برای آخرین بار لباس این شخصیت را بر تن کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

اگر قسمت انتهایی فصل سوم را دیده باشید، حتما مشاهده کردید که آلیور با معشوقه خود زندگی و شخصیت قبلی خود که کمان‌دار بود را به دست فراموشی سپرد و راهی ماجراجویی جدیدی شد. طرفداران انتظار داشتند در فصل چهارم اَمِل باری دیگر لباس کمان‌دار را بر تن کند، اما ظاهرا در فصل بعدی این سریال شاهد تغییر شخصیت آلیور باشیم.

اَمِل در صحبت‌های خود در این رابطه گفت:

کار کمان‌دار به پایان رسید، در فصل سوم برای آخرین بار لباس وی را بر تن کردم.

اَمِل در گذشته اعلام کرد به‌زودی شاهد تغییر نام آلیور کوئین در سریال Arrow خواهیم بود، اما در صحبت‌های خود اشاره به کنار گذاشتن لباس کمان‌دار نکرده بود.

سریال Arrow پاییز امسال با فصل چهارم از شبکه CW باری دیگر مهمان خانه‌های شما خواهد بود. در این فصل شاهد ضدقهرمان‌های بزرگی مانند دِیمیِن دارک و هایو (H.I.V.E) (سازمان خصوصی دارک) و درطرفی دیگر خطرهای قدیمی مانند سازمان آرگوس و رئیس جدید لیگ قاتلان یعنی مالکوم مِرلین که به مقام راس‌‌الغول نازل شده خواهیم بود.

باید دید در فصل چهارم آلیور کوئین شخصیت خود را به چه کسی تغییر می‌دهد و چه لباسی را بر تن خواهد کرد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

منبع: Comicbook


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده