نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۸

جدایی یکی از سازندگان سریال خاندان اژدها

میگوئل ساپوچنیک، کارگردان و یکی از دو شورانر سریال House of the Dragon اعلام کرد که او در فصل دوم باز نخواهد گشت.

پخش سریال House of the Dragon از هفته گذشته آغاز شد و تاکنون دو فصل اول این سریال از شبکه HBO روی آنتن رفته و این سریال خیلی سریع به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است. مدتی پیش شبکه HBO به‌صورت رسمی از تمدید سریال خاندان اژدها برای فصل دوم خبر داد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از دو سازنده اصلی پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت در فصل دوم باز نخواهد گشت.

هالیوودریپورتر گزارش داد که میگوئل ساپوچنیک که به‌عنوان کارگردان و شورانر در فصل اول سریال House of the Dragon حضور دارد، قرار نیست در ساخت فصل دوم این سریال حضور داشته باشد و از سریال خاندان اژدها جدا شده است. رایان کندال، دیگر شورانر این سریال که سازنده اصلی سریال محسوب می‌شود، اکنون به تنها شورانر سریال House of the Dragon در فصل دوم تبدیل شده است که با همکاری جرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس روی ساخت این سریال کار می‌کند.

میگوئل ساپوچنیک در فرش قرمز خاندان اژدها

میگوئل ساپوچنیک در بیانیه منتشر شده گفت که این تصمیم شخصی خود او بوده است تا او بتواند در پروژه‌های دیگرش حضور داشته باشد. ساپوچنیک یک قرارداد چند جانبه با شبکه HBO امضا کرده است و حالا با جدایی از سریال خاندان اژدها می‌تواند تمرکزش را روی ساخت سریال احتمالی جدیدش بگذارد. در حال حاضر می‌دانیم که ساپوچنیک کارگردانی حداقل سه قسمت از فصل اول سریال House of the Dragon از جمله قسمت اول، قسمت ششم و قسمت هفتم را بر عهده داشته است.

ساپوچنیک پیش از این ۶ قسمت از سریال Game of Thrones از جمله قسمت The Gift، قسمت Hardhome، قسمت Battle of the Bastards، قسمت The Winds of Winter، اپیزود The Long Night و اپیزود The Bells را کارگردانی کرده بود. همچنین آلن تیلور، کارگردان ۷ قسمت سریال بازی تاج و تخت از جمله قسمت Baelor و قسمت Fire and Blood برای کارگردانی چند قسمت از فصل دوم سریال House of the Dragon باز خواهد گشت.

سریال خاندان اژدها در حال حاضر در هفته اول پخش توسط بیش از ۲۵ میلیون کاربر تماشا شده است و این سریال هم‌اکنون یکی از موفق‌ترین افتتاحیه‌های تاریخ تلویزیون را در اختیار دارد. قسمت سوم سریال House of the Dragon بامداد دوشنبه هفته آینده از شبکه HBO پخش خواهد شد.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده