نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۷

اعلام تاریخ پخش انیمه سریالی Cyberpunk: Edgerunners شبکه نتفلیکس

شبکه‌ی نتفلیکس با پخش یک تریلر تازه اعلام کرد که انیمه‌ی سریالی ۱۰ قسمتی Cyberpunk: Edgerunners چه زمانی تقدیم بیننده‌ها خواهد شد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که استودیو CD Projekt RED از تاریخ پخش انیمه‌ی سریالی Cyberpunk Edgerunners (سایبرپانک: اج‌رانرز) رونمایی کرده است. طرفدارها باید در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) منتظر پخش تمام ۱۰ اپیزود این انیمه در شبکه‌ی نتفلیکس باشند. استودیو سی‌دی پراجکت رد یک تریلر تازه از این انیمه را نیز پخش کرده است، اما درخصوص تماشای آن به افراد حساس به جلوه‌های نوری چشمک‌زن هشدار داده است. شما می‌توانید برای تماشای این تریلر به حساب یوتیوب بازی Cyberpunk 2077 مراجعه کنید.

انیمه سریالی Cyberpunk: Edgerunners توسط استودیو انیمیشن‌سازی Trigger تولید می‌شود. در خلاصه‌ی داستان این انیمه می‌خوانیم: «این سریال داستانی مجزا از یک بچه‌ی خیابانی را در طول ۱۰ قسمت روایت می‌کند که در تلاش برای بقا در نایت سیتی است؛ شهری در آینده که دلبستگی زیادی به فناوری و ایجاد تغییر و اصلاح بدن دارد. این بچه که چیزی برای از دست دادن ندارد، با تبدیل‌شدن به یک اج‌رانر و قانون‌شکنی مزدور جان سالم به در خواهد برد».

سکان هدایت این انیمه در دستان هیرویوکی ایمایشی، کارگردان انیمه‌ی سریالی Gurren Lagann (گورن لاگان) و انیمه Kill la Kill (کیل لا کیل) است و موسیقی آن توسط آکیرا یامائوکا ساخته می‌شود که برای تولید موسیقی بازی Silent Hill شناخته می‌شود. استودیو CD Projekt Red، سازنده‌ی بازی‌های Cyberpunk 2077 و The Witcher در تولید انیمه Cyberpunk Edgerunners دخیل خواهد بود و از سال ۲۰۱۸ روی این پروژه کار می‌کنند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده