نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۸ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۹

تماشا قسمت دوم سریال خاندان اژدها توسط بیش از ۱۰ میلیون بیننده

شبکه HBO اعلام کرد که قسمت دوم سریال House of the Dragon در اولین روز پخش با رشد تعداد بیننده نسبت به قسمت اول مواجه شده است.

پخش سریال House of the Dragon از هفته گذشته آغاز شد که قسمت اول این سریال در اولین روز پخش توسط نزدیک به ۱۰ میلیون بیننده تماشا شد و در مجموع بیش از ۲۰ میلیون بیننده قسمت اول سریال خاندان اژدها را تاکنون تماشا کرده‌اند. روز گذشته دومین قسمت پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت از شبکه HBO پخش شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تعداد بینندگان قسمت دوم سریال خاندان اژدها از ۱۰ میلیون بیننده عبور کرده است.

شبکه HBO اعلام کرد که قسمت دوم فصل اول سریال House of the Dragon توسط ۱۰/۲ میلیون بیننده تماشا شده است تا در مقایسه با قسمت اول، شاهد رشد ۲ درصدی تعداد بینندگان این سریال باشیم. این شبکه همچنین اضافه کرد که تعداد بینندگان قسمت اول سریال خاندان اژدها حالا از مرز ۲۵ میلیون بیننده نیز عبور کرده است که این آمار شامل تمامی پلتفرم‌ها مثل HBO Max می‌شود.

رینریا تارگرین جوان در حال عبور از نیروهای پادشاهی در دراگون استونز در قسمت دوم فصل اول سریال House of the Dragon

طبق گفته HBO در یک مقایسه، سه فصل پایانی سریال Game of Thrones به ترتیب با ۲۵/۷ میلیون میانگین تعداد بیننده، ۳۲/۸ میلیون میانگین تعداد بیننده و ۴۴/۲ میلیون میانگین تعداد بیننده تماشا شده‌اند و به‌نظر می‌رسد که سریال خاندان اژدها قرار است این مسیر را دنبال کند. قسمت سوم سریال House of the Dragon بامداد دوشنبه هفته آینده از شبکه HBO پخش خواهد شد. همچنین مدتی پیش شبکه HBO به‌صورت رسمی از تمدید سریال خاندان اژدها برای فصل دوم خبر داد.

مت اسمیت، اما دارسی، اولیویا کوک، ریس ایفانز، پدی کانسیداین، استیو توسانت، سونویا میزونو، ایو بست، فابین فرانکل، گراهام مک‌تاویش، میلی الکاک، امیلی کری، رایان کر، جفرسون هال، دیوید هوروویچ، متیو نیدهم، بیل پترسون، ساوانا استین، فیا سابان، ایوان میچل، جان مک‌میلان و گاوین اسپوکس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال House of the Dragon حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس و رایان کندال وظیفه خلق سریال House of the Dragon را که در فصل اول آن در ۱۰ قسمت تولید شده، بر عهده دارند. کندال وظیفه نوشتن فیلمنامه تمامی قسمت‌های سریال را بر عهده داشته است و همچنین به‌عنوان شورانر نیز در این سریال حضور دارد. میگوئل ساپوچنیک، کارگردان ۶ قسمت از سریال Game of Thrones، نیز وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت و چند قسمت دیگر را بر عهده داشته و همچنین به‌عنوان شورانر به کندال برای ساخت سریال خاندان اژدها کمک کرده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده