نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۷ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۸

اعلام تاریخ پخش پارت اول فصل چهارم سریال Manifest نتفلیکس | انتشار اولین تریلر

نتفلیکس با انتشار یک تیزر تریلر تاریخ شروع پخش پارت اول فصل چهارم و پایانی سریال Manifest را تایید و اعلام کرده است.

ماه خرداد گذشته بود که شبکه NBC از لغو ادامه تولید و پخش سریال Manifest پس از سه فصل خبر داد و در ادامه نتفلیکس حق تولید و پخش این سریال را خریداری کرد و دستور ساخت فصل چهارم و پایانی سریال لیست پرواز را اعلام کرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش پارت اول فصل پایانی سریال Manifest اعلام شده است. شبکه نتفلیکس اعلام کرد که پارت اول فصل چهارم سریال Manifest در تاریخ ۴ نوامبر (۱۳ آبان) پخش خواهد شد که دارای ۱۰ قسمت خواهد بود.

انتظار می‌رود بخش دوم فصل پایانی سریال لیست پرواز در سال ۲۰۲۳ از نتفلیکس پخش شود. همچنین اولین تیزر تریلر بخش اول فصل پایانی سریال Manifest منتشر شده است که به تاریخ مهمی در این سریال اشاره می‌کند. چرا که این تاریخ، روزی است که مسافران پرواز ۸۲۸ شرکت Montego Airways که پنج سال پیش ناپدید شدند، دوباره ظاهر شده‌اند. در ادامه می‌توانید این تیزر تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سریال Manifest داستان مسافران و خدمه یک هواپیمای مسافری را روایت می‌کند که پس از ۵ سال از هنگام اعلام مرگشان، پیدا می‌شوند. جف ریک وظیفه ساخت سریال مسافران را بر عهده دارد که در توییتر از تمامی طرفداران بابت تلاش خود برای احیا سریال تشکر کرد. او برای ساخت فصل چهارم و پایانی این سریال نیز باز خواهد گشت. ملیسا راکسبرا، جاش دالاس، آتنا کارکانیس، جی.آر. رامیرز، لونا بلیز، جک مسینا، پروین کائوور، مت لانگ و هولی تیلور، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Manifest حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده